Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Gott nytt 2025

God fortsättning och ett gott 2025 alla kompisar. Hoppas verkligen att 2025 blir ett år där ni får en god hälsa, ett inre lugn och en mycket bättre ekonomi.

NI/VI som har skrivit i den här tråden : https://www.lånforum.se/threads/mål-2025.26540/ borde hålla koll och följa upp sina punkter.

Hoppas att ni behandlar era vänner och bekanta med kärlek och respekt och att dom gör detsamma mot er!

Nu blir det en iskall Falcon innan det är dags att fira in det nya året.

GOTT NYTT 2025!

Detsamma till dig Terry!
Här har förberedelserna varit igång sen igår för att kunna ge dagens gäster ett trevligt avslut. Champagnen är på kylning och inväntar gästerna.

Detsamma till dig Terry!
Här har förberedelserna varit igång sen igår för att kunna ge dagens gäster ett trevligt avslut. Champagnen är på kylning och inväntar gästerna.

När jag ser hur mycket skumpa du dricker undrar man ju lite om detta är Lånforum eller forum för livsnjutare och investerare :D Men kanske går hand i hand?

Skojar lite med dig <3

God fortsättning vännen!

Senast ändrad:
När jag ser hur mycket skumpa du dricker undrar man ju lite om detta är Lånforum eller forum för livsnjutare och investerare :D Men kanske går hand i hand?

God fortsättning vännen!
Jag dricker inte så mycket skumpa men jag har lyckats spara undan under året. Så lika bra dricka upp det innan någon kommer och utmäter skiten :facejoy: (Fick några flaskor i julklapp med)

Gott nytt år!

Håller med Terry om att måltråden - Oavsett vem du är så sätt upp mål för dig själv och följ upp dom! Behöver inte vara några storslagna mål, men något som ser till att du identifierar något man är lite sämre på och kan förbättra inför nästa år för att utvecklas, eller något man redan är bra på och vill göra bättre. Disciplin är alltid en bra lärdom mot sig själv.

Vad gäller skumpa - Allmänt och inget mot Lock eller dom som dricker skumpa. Personligen så tycker jag, om man inte har ett jätteintresse för champagne och champagnedrinkar att värdet är ganska lågt när en flaska kostar 1000-1500-2000 kr+, speciellt om flera flaskor behövs. Man tar 2 glas själv, bjuder bort resten sen är flaskan slut ganska omgående.

Ska man bränna det på en kväll så tycker jag att det både är trevligare och att man får mer ut av dom 1000-1500 kr på en riktigt god middag som innehåller flera komponenter och lite rödvin till. Jag tror fler personer generellt sätt uppskattar en god middag för ungefär samma pengar över något glas champagne.

I övrigt så tyckte jag Terrys hälsning och värderingar var bra och stämmer överens med mina egna nyårshälsningar, så kopierar den:
- Hoppas verkligen att 2025 blir ett år där ni får en god hälsa, ett inre lugn och en mycket bättre ekonomi.

Vill man blanda champagnedrinkar inför kvällen dock så kanske man hittar lite inspiration från David Kringlund - Otroligt duktig på drinkar:

Senast ändrad:
Gott Nytt År allesammans! Jag har jobbat idag och jobbar 7-21 med några timmars ledigt mitt på dagen imon. Så det blir lungt ikväll!

GOTT NYTT ÅR ÖNSKAR JAG ER ALLA .

Bilagor

• Screenshot_20241231_220514_Gallery.jpg
    Screenshot_20241231_220514_Gallery.jpg
    258.3 KB · Visningar: 3
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp