Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Gothia inkasso

De kommer kräva 7-8000, du får säga att du kan betala 4000 och efter 6 mån höja

Jag har 84000 hos Gothia och den jag pratade med först sa minst 8800 kr och vek sig inte en tum var dessutom rätt otrevlig.
avslutade samtalet med att jag behövde fundera och ringde tillbaka efter 2 min, fick då prata med en annan person som var mycket trevligare och gick med på 5800 kr.
Med andra ord handlar de om lite tur också..
Som Myra skrev förbered dig inför samtalet och ha lite is i magen, får de inte enl det du vill ring igen..

Jag har 84000 hos Gothia och den jag pratade med först sa minst 8800 kr och vek sig inte en tum var dessutom rätt otrevlig.
avslutade samtalet med att jag behövde fundera och ringde tillbaka efter 2 min, fick då prata med en annan person som var mycket trevligare och gick med på 5800 kr.
Med andra ord handlar de om lite tur också..
Som Myra skrev förbered dig inför samtalet och ha lite is i magen, får de inte enl det du vill ring igen..
Så typiskt Gothia! Spelar roll vem som svarar när man ringer.
Jag har ju behövt ringa hundratals gånger till olika inkasso, lärde mig efter ett tag att alltid anteckna namnet på den som svarar. La på luren direkt när jag hörde de namn som jag ville undvika! Men som sagt det är mest Gothia som det har varit så kännetecknande att "lyckan" varit beroende på vem som svarar.

Så typiskt Gothia! Spelar roll vem som svarar när man ringer.
Jag har ju behövt ringa hundratals gånger till olika inkasso, lärde mig efter ett tag att alltid anteckna namnet på den som svarar. La på luren direkt när jag hörde de namn som jag ville undvika! Men som sagt det är mest Gothia som det har varit så kännetecknande att "lyckan" varit beroende på vem som svarar.
Haha, heja! :facejoy::vinnare:

Ja du :facejoy: Du anar inte vilka knep man uppfinner när nöden är stor.
Jag fick betala 2500:- nu i maj, 15000:- i juni i smb med skatten. Och därefter 4000:-

Vet ni några banker som accepterar ett ihopsamlingslån trots tre misskötta krediter och skuld på ca 900 000 och årsinkomst kring miljonen?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp