Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Gothia inkasso = väldigt bra! Svea inkasso = uruselt!

håller med om att Gothia är outstanding!
Svea totalt värdelösa! Den som svarar är bara en som har befogenhet att svara i telefon samt skriva till handläggaren det önskemål du har.
Alektum fruktansvärt otrevlig attityd! Speciellt Adam och Maria
Collecor inkasso - snorkig och otrevlig kundtjänst, man kan fråga sig varför dom håller på med redan nedtryckta människor för att trycka ner dom ännu mera...Collector har principen att INTE återkalla ärenden från KF, även om man ber att få betala in en större summa (t om halva skulden + ansökningsavgift)
Pratade med Lindorff nu på morgonen och en otroligt trevlig kvinna som jag pratade med, bara plus!
Intrum har blivit mycket bättre! Även bra att man får en chans till, dvs om ärendet går vidare till KF så återkallar dom om man betalar ansökningsavgiften plus den månatliga månadsbetalningen.

Enig med er alla!

Gothia inkasso

Är 100% bäst i marknaden

hurra för gothia att ni finns då vi inte kan bet itid

Kan kan bara instämma! Det var någon som skrev att inkassobolagen inte bestämmer själva att det är bolagen som bestämmer. Jag tror det är väldigt olika, om inkassobolaget köpt fakturan skulle jag bli förvånad om bolaget som sålt den faktiskt skulle kunna styra om tex Gothia ska bevilja avbetalningspaln eller så...

Hade ett lån hos meddelandelån som skulle ha betalats den 23/2 kunde inte betala så det fick tyvärr gå till inkasso som numera är Gothia för meddelandelån. Igår fick jag inkassobrevet från Gothia tack och lov står det inget på kuvertet att det är inkasso står bara Gothia längst upp till vänster på framsidan. Gick in på deras hemsida och ansökte om en avbetalningsplan på ett belopp jag känner att jag kan klara av. Fick tyvärr inget svar på mejlen igår så jag har knappt sovit inatt då jag inte visste om de skulle godkänna mitt belopp. Men 8,.06 i morse kom svar på mejlen att de godkände mitt belopp och att avbetalningsplanen börjar den 27/4. Så tack Gothia för att ni kom till min hjälp och jag fick det svar jag hoppats på.

ja det är riktigt smidigt med nätansökan! skönt också att det löste sig för dig.

Gothia bäst-Svea sämst stämmer det fortfarande?

Är det så att Svea inkasso fortfarande är det sämsta inkassobolaget och Gothia det bästa. Jag tycker att Gothia är bäst men hur är Svea i jämförelse med tex. Intrum Justitia eller Segoria. Dvs. vilket inkassobolag ska man akta sig för att hamna hos.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp