Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Gothia avbetalningsplan

Vad är en rimlig summa man kan förhandla om att betala per månad på en skuld som ligger på 65000 kronor? Jag har stora utgifter och behöver minska dem så fort som möjligt.

5.000 i månaden skulle jag gissa i bästa fall (12 månader) har du otur är det på 6 månader och då ca 10 000.

Gothia har varit okej när jag hade högre skulder där men ja som Terery skriver landar mest troligt iaf på 5000kr/månad jag har dock tillfälligt kunnat betala lägre som 3500kr månad. Har även fått igenom en betalningsfri månad en gång.
Förhandlade till mig fryst ränta o har betalt skulden som från början var på 100 000kr (mardröm).
Oavsett hur mörkt det ser ut så försök förhandla, beror säkert mycket på vilken handläggare man får också.
Hoppas det löser sig för dig.

5.000 i månaden skulle jag gissa i bästa fall (12 månader) har du otur är det på 6 månader och då ca 10 000.
Ja de går med på 5000 i månaden. När jag försökte föreslå mindre summa så pratade de om räntan. Jag får försöka och hoppas på det bästa.

Gothia har varit okej när jag hade högre skulder där men ja som Terery skriver landar mest troligt iaf på 5000kr/månad jag har dock tillfälligt kunnat betala lägre som 3500kr månad. Har även fått igenom en betalningsfri månad en gång.
Förhandlade till mig fryst ränta o har betalt skulden som från början var på 100 000kr (mardröm).
Oavsett hur mörkt det ser ut så försök förhandla, beror säkert mycket på vilken handläggare man får också.
Hoppas det löser sig för dig.
Jag ska också försöka sänka summan tillfälligt , vi får hoppas på det går. Stort tack för det , det kan bli kämpigt ibland men man får göra sitt bästa.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp