Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Goodcash

någon som haft någon erfarenhet av Goodcash? Fick beviljat 40.000 via Lendo. Signerade avtalet men helt plötsligt skulle dem bedöma ansökan manuellt. Sedan har jag inte hört någonting.
Märkligt

Hade dem i somras och ansökte via dem direkt och fick det beviljat direkt på skärmen mitt i natten, utbetalningen skedde direkt på morgonen och hade pengarna lite efter lunch.
slutbetalade allt efter 1 månad.
därefter har jag sökt 2 gånger och då skulle min ansökan granskas manuellt, allt gick bra med inskickade lönespec tills instantor kördes. Jag är inte spelberoende och spelar inte, alltid ändå avslag i mail nån halvtimme senare. Och då har jag också uppgett rätt uppgifter.

Undvik.
Blir ganska mycket att betala tillbaka i månaden har jag för mig? Som absolut billigast 900-1000 väl?

Hahaha fick beviljat på Goodcash via ansökan på Lendo och nu nekade dem lånet. Sämsta aktören på svenska marknaden! Undvik i allra högsta mån!

Sökte ett lån på 20k via Lendo i mars i år och fick det beviljat av Goodcash med 7 anmärkningar och jag vet inte vad i UC-betyg :facejoy::facejoy: däremot bad dom mig endast visa upp 3 senaste lönespec, hade bara 2 st att ge då dom bytt system hos mitt lönekontor, det var inga problem och dom betalade ut väldigt fort, tror det tog 1 dag max. Hittills inte haft några problem med dom, amorterar ganska mycket extra varje månad och ordinarie månadskostnaden blev 605 kr, hiskeliga 25,74% ränta men inte så konstigt med mina förutsättningar.

hahahhaa
Sökte ett lån på 20k via Lendo i mars i år och fick det beviljat av Goodcash med 7 anmärkningar och jag vet inte vad i UC-betyg :facejoy::facejoy: däremot bad dom mig endast visa upp 3 senaste lönespec, hade bara 2 st att ge då dom bytt system hos mitt lönekontor, det var inga problem och dom betalade ut väldigt fort, tror det tog 1 dag max. Hittills inte haft några problem med dom, amorterar ganska mycket extra varje månad och ordinarie månadskostnaden blev 605 kr, hiskeliga 25,74% ränta men inte så konstigt med mina förutsättningar
Sökte ett lån på 20k via Lendo i mars i år och fick det beviljat av Goodcash med 7 anmärkningar och jag vet inte vad i UC-betyg :facejoy::facejoy: däremot bad dom mig endast visa upp 3 senaste lönespec, hade bara 2 st att ge då dom bytt system hos mitt lönekontor, det var inga problem och dom betalade ut väldigt fort, tror det tog 1 dag max. Hittills inte haft några problem med dom, amorterar ganska mycket extra varje månad och ordinarie månadskostnaden blev 605 kr, hiskeliga 25,74% ränta men inte så konstigt med mina förutsättningar.
Hahahha så sjukt. Jag har 0 anmärkningar ändå avslag fortare än kvickt (trots godkänt via Lendo)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp