- Meddelanden
- 202
- Mottagna reaktioner
- 40
- Poäng
- 147
Det kunde dem inte meddela, skickade ut ett autogenererat meddelande att det blev avslag. Högst oseriöst när dem gav låneförslag via Lendo. Nu är den ansökan åt skogen

däremot bad dom mig endast visa upp 3 senaste lönespec, hade bara 2 st att ge då dom bytt system hos mitt lönekontor, det var inga problem och dom betalade ut väldigt fort, tror det tog 1 dag max. Hittills inte haft några problem med dom, amorterar ganska mycket extra varje månad och ordinarie månadskostnaden blev 605 kr, hiskeliga 25,74% ränta men inte så konstigt med mina förutsättningar.Sökte ett lån på 20k via Lendo i mars i år och fick det beviljat av Goodcash med 7 anmärkningar och jag vet inte vad i UC-betygdäremot bad dom mig endast visa upp 3 senaste lönespec, hade bara 2 st att ge då dom bytt system hos mitt lönekontor, det var inga problem och dom betalade ut väldigt fort, tror det tog 1 dag max. Hittills inte haft några problem med dom, amorterar ganska mycket extra varje månad och ordinarie månadskostnaden blev 605 kr, hiskeliga 25,74% ränta men inte så konstigt med mina förutsättningar
Hahahha så sjukt. Jag har 0 anmärkningar ändå avslag fortare än kvickt (trots godkänt via Lendo)Sökte ett lån på 20k via Lendo i mars i år och fick det beviljat av Goodcash med 7 anmärkningar och jag vet inte vad i UC-betygdäremot bad dom mig endast visa upp 3 senaste lönespec, hade bara 2 st att ge då dom bytt system hos mitt lönekontor, det var inga problem och dom betalade ut väldigt fort, tror det tog 1 dag max. Hittills inte haft några problem med dom, amorterar ganska mycket extra varje månad och ordinarie månadskostnaden blev 605 kr, hiskeliga 25,74% ränta men inte så konstigt med mina förutsättningar.