Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Smslån
Goodcash rapporterar till UC nu...
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fina" data-source="post: 234971" data-attributes="member: 4182"><p>Har lite panik...</p><p>Jag har legat efter med en månadsbetalning ett tag nu. i november betalade jag det som skulle betalas i oktober (använde inbetalningskortet jag fick). </p><p>Betalade inget i november och december och ligger därmed efter med två betalningar. </p><p>Fick ett mejl från dem för någon vecka sen att jag låg efter med oktober och november, men reagerade inte på det just då. </p><p>idag fick jag en avi om ett prio-brev att hämta ut från dem. Jag mejlade den för att stämma av och fick då svaret: </p><p>”Det du ligger efter med för oktober är en summa om 60 kr som tillkommit i påminnelseavgift. </p><p>Sedan saknar vi betalningar för November och December månad. </p><p>Detta innebär att ditt lån hos oss har blivit uppsagt, och att du behöver betala in den summan du ligger efter med enligt avin nedan för att ditt ärende inte ska gå vidare till inkasso.”</p><p>Jag har inte fått någon information om att 60 kr saknades på betalningen för oktober. </p><p>Och enligt dem är lånet uppsagt, men ska man inte få ett uppsägningsbrev innan de kan säga upp lånet? Jag har enbart fått en påminnelse på själva månadskostnaden med ”vi saknar din betalning för november...”</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fina, post: 234971, member: 4182"] Har lite panik... Jag har legat efter med en månadsbetalning ett tag nu. i november betalade jag det som skulle betalas i oktober (använde inbetalningskortet jag fick). Betalade inget i november och december och ligger därmed efter med två betalningar. Fick ett mejl från dem för någon vecka sen att jag låg efter med oktober och november, men reagerade inte på det just då. idag fick jag en avi om ett prio-brev att hämta ut från dem. Jag mejlade den för att stämma av och fick då svaret: ”Det du ligger efter med för oktober är en summa om 60 kr som tillkommit i påminnelseavgift. Sedan saknar vi betalningar för November och December månad. Detta innebär att ditt lån hos oss har blivit uppsagt, och att du behöver betala in den summan du ligger efter med enligt avin nedan för att ditt ärende inte ska gå vidare till inkasso.” Jag har inte fått någon information om att 60 kr saknades på betalningen för oktober. Och enligt dem är lånet uppsagt, men ska man inte få ett uppsägningsbrev innan de kan säga upp lånet? Jag har enbart fått en påminnelse på själva månadskostnaden med ”vi saknar din betalning för november...” [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Smslån
Goodcash rapporterar till UC nu...
Topp