Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Godkänner dessa bolag avbetalning hos inkasso

Jag har varit och är fortfarande fast i sms låne fällan, försöker komma ur den och ha nu några lån kvar för att jag har lånat för att klara av inkasso kostnaderna och betalat av några lån i taget.

Tänker nu släppa dom sista jag hartill inkasso och avbetala och bli av med skiten.
Men jag vet ju att några bolag inte godkänner avbetalningsplaner. Så jag undrar om någon vet om dessa bolag godkänner avbetalningsplaner. Och även om ni vet på hur många gånger man får avbetala.

Trustbuddy
Låna Låna
Viaconto
Easycredit
ja lån
Nanokredit

Glömde Trelax också

Jag har varit och är fortfarande fast i sms låne fällan, försöker komma ur den och ha nu några lån kvar för att jag har lånat för att klara av inkasso kostnaderna och betalat av några lån i taget.

Tänker nu släppa dom sista jag hartill inkasso och avbetala och bli av med skiten.
Men jag vet ju att några bolag inte godkänner avbetalningsplaner. Så jag undrar om någon vet om dessa bolag godkänner avbetalningsplaner. Och även om ni vet på hur många gånger man får avbetala.

Trustbuddy
Låna Låna
Viaconto
Easycredit
ja lån
Nanokredit

Känner inte till hur ja-lån gör men de övriga går att avbetala

easycredit fick jag inte avb hos.men hos nano hadde jag tagit 5000 fick betala 1500 i mån.gick inte med på under.de andra har jag ingen erfarenhet av.

Låter ju bra, har 4000 på nano och 5000 hos easy, dom andra lånen är lite mindere och jag har råd att betala av det ganska snabbt.
Trustbuddy har jag ganska mycket på så jag hoppas det går att lägga ut det på fler månader.

Fördelen är ju att man kan dra ut det en månad, pga att man först får påminelse och att det sen går till inkasso och då brukar det vara månaden efter som man får betala första inbetalning och då slipper jag ta lån för att betala lånen den månaden :-(

Låter ju bra, har 4000 på nano och 5000 hos easy, dom andra lånen är lite mindere och jag har råd att betala av det ganska snabbt.
Trustbuddy har jag ganska mycket på så jag hoppas det går att lägga ut det på fler månader.

Fördelen är ju att man kan dra ut det en månad, pga att man först får påminelse och att det sen går till inkasso och då brukar det vara månaden efter som man får betala första inbetalning och då slipper jag ta lån för att betala lånen den månaden :-(

Trustbuddy hade jag 2 gånger 5 tusen, alltså maxlån vid deras kampanjer och fick avbetalning på 1000kr i månaden, blir dyrt men ändå bättre att bli av med det

Åh va bra med alla svar, jag har också trustbuddy 2x5000.

Jo det blir dyrt men enda sättet att bli av med alla lånen, dock vill man ju inte släppa iväg dom om man inte vet om dom godkänner avbetalning, därför är det så bra med svar här.

Jag har släppt några i taget men endå fått ta några nya för att ha råd, men nu skulle jag vilja släppa alla och bli av med det (på sikt, tar ju ett tag att betala av) ska bli så skönt med en månad då man slipper ta sms lån och slippa ha ångest för att pengarna inte räcker.

Jag vill gärna veta mer om avbetalning hos trustbuddy, all information är uppskattad! Försöker som andra att bli av med sms lån genom avbetalning.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp