Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Gick från 7,8 till 33,4 % av en UC förfrågan!?

Är detta normalt?
Har legat på 13% hur länge som helst, väntade in den nya inkomsten som kom igår! Gick ner till 7,8%
Söker då samlingslokal och den ökar till 33,4%? På en förfrågan? Galet!!
Fick ju inget lån heller så nu sitter man här men as hög UC utan lån.. FAN.. Orkar fan inte kämpa mer med min ekonomi.. Trodde jag skulle ha en chans men mina chanser är ju lika små som när jag hade årsinkomst på 109000:-
Ändå 3 dubblat min inkomst men nej!

Är detta normalt?
Har legat på 13% hur länge som helst, väntade in den nya inkomsten som kom igår! Gick ner till 7,8%
Söker då samlingslokal och den ökar till 33,4%? På en förfrågan? Galet!!
Fick ju inget lån heller så nu sitter man här men as hög UC utan lån.. FAN.. Orkar fan inte kämpa mer med min ekonomi.. Trodde jag skulle ha en chans men mina chanser är ju lika små som när jag hade årsinkomst på 109000:-
Ändå 3 dubblat min inkomst men nej!
Det låter som stort hopp, sökte du via Lendo eller hos enskild långivare?

Det låter som stort hopp, sökte du via Lendo eller hos enskild långivare?
Hos Lendo!
samma underskott som förra året men med betydligt högre årsinkomst. Har en missbrukad kredit sen januari, vissa såg den, vissa såg den inte. 197000:- registrerat på UC.
För dom som inte såg min missbrukade kredit, borde jag haft en chans?

Hos Lendo!
samma underskott som förra året men med betydligt högre årsinkomst. Har en missbrukad kredit sen januari, vissa såg den, vissa såg den inte. 197000:- registrerat på UC.
För dom som inte såg min missbrukade kredit, borde jag haft en chans?
Svårt att säga. Chanserna minskar när inkomsten är för låg i förhållande till sökt belopp samt den totala skuldsättningen och KALP spelar in. Hur mkt sökte du?

Svårt att säga. Chanserna minskar när inkomsten är för låg i förhållande till sökt belopp samt den totala skuldsättningen och KALP spelar in. Hur mkt sökte du?
300 000 samlinglån.
Men det som stör mig är att % på UC ökade så enormt

300 000 samlinglån.
Men det som stör mig är att % på UC ökade så enormt
Jag förstår det, det brukar inte försämras så mkt på bara en uc (har varit med om det men då var det ett inkasso som tog blank ff)

Jag förstår det, det brukar inte försämras så mkt på bara en uc (har varit med om det men då var det ett inkasso som tog blank ff)
Ja alltså har verkligen jobbat på min UC! Nu har jag 5 förfrågningar, varav 2 st som inte påverkar betyget.

Ja alltså har verkligen jobbat på min UC! Nu har jag 5 förfrågningar, varav 2 st som inte påverkar betyget.
När en ff blivit äldre än tre månader brukar betyget förbättras (om inte tidigare).
Bäst att vänta tills din anmärkning har försvunnit och söka då.

När en ff blivit äldre än tre månader brukar betyget förbättras (om inte tidigare).
Bäst att vänta tills din anmärkning har försvunnit och söka då.
Ja, men tyvärr lär väl läget vara värre om 2 år när den går ut

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp