Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Smslån
Getgrace - liknande förskottslön?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Terry_" data-source="post: 194796" data-attributes="member: 947"><p>Tack till alla er som svarade på mitt förra mail med insikter om vad som skulle hjälpa er mest i ekonomin. Med hjälp av två funktioner hoppas vi kunna hjälpa så många människor som möjligt få kontroll över deras ekonomi; </p><p></p><p><strong>1. Personlig eknomiplanerare</strong></p><p>En personlig ekonomiplanerare som hjälper dig att få en bättre överblick och planera din privatekonomi på ett lättförståeligt sätt. Inga komplicerade grafer, oanvändbara budgetar eller annan onödig statiskt som ingen har nytta av. </p><p></p><p>Vår ekonomiplanerare tar utgångspunkt från den viktiga frågan det gäller privatekonomi: Hur mycket har jag att röra mig med denna månaden? </p><p></p><p>Att enkelt kunna se framåt i tiden och justera eventuella utgifter är det vi jobbar hårdast på i vår app.</p><p> </p><p><strong>2. Uttagsfunktionen</strong></p><p>Har du en fått en oväntad utgift du inte räknat med och får inte lönen att gå ihop i månaden? </p><p></p><p>Då erbjuder vi möjligheten att på ett tydligt och kontrollerat sätt ta ut en liten del motsvarande din kommande inkomst (t ex lön), som återbetalas direkt när du får nästa inkomst på kontot. Och som sagt det är bara en liten del som kan beviljas och vi verifierar detta mot din inkomst och dina utgifter, så att du inte hamnar i en sits i nästa månad och inte kan betala dina kommande räkningar i nästa månad.</p><p> </p><p>Det viktigaste av allt, vi tjänar inga pengar på att du gör ett uttag utan detta innebär bara kostnader för oss. Många som jag har pratat med tycker att vi fungerar lite mer som en försäkring, då du endast betalar en liten månadskostnad för hela tjänsten som du kan avsluta när du vill. Lite som att ha en streamingtjänst. Men om du skulle få en oväntad utgift någon månad finns vår app där och kan hjälpa dig, utan några räntor och avgifter.</p><p></p><p>Målet för oss är alltid att kunna vara en hjälp för individen att få kontroll över sin egna privatekonomi. Så nu undrar jag om du kan hjälpa oss i processen? </p><p> </p><p>Jag vill veta vad du tänker! Är det något specifikt du hade velat se i ekonomi-planeraren? Vad kan hjälpa dig planera din ekonomi på bästa sätt? </p><p> </p><p>Vi uppskattar verkligen alla tankar så tveka och hör av dig till oss! </p><p> </p><p>Nästa vecka kommer jag dela med mig av 3 enkla tips som ihop är starka metoder för att få total kontroll på sin egna ekonomi, och det kommer finnas en överraskning i slutet så se till att läsa nästa mail!</p><p></p><p><em>Copyright © 2020 Grace Sverige AB, All rights reserved.</em></p><p>You are receiving this email because you opted in via our website.</p><p></p><p><strong>Our mailing address is:</strong></p><p>Grace Sverige AB</p><p>Roslagsgatan 35</p><p>Stockholm 11354</p><p>Sweden</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Terry_, post: 194796, member: 947"] Tack till alla er som svarade på mitt förra mail med insikter om vad som skulle hjälpa er mest i ekonomin. Med hjälp av två funktioner hoppas vi kunna hjälpa så många människor som möjligt få kontroll över deras ekonomi; [B]1. Personlig eknomiplanerare[/B] En personlig ekonomiplanerare som hjälper dig att få en bättre överblick och planera din privatekonomi på ett lättförståeligt sätt. Inga komplicerade grafer, oanvändbara budgetar eller annan onödig statiskt som ingen har nytta av. Vår ekonomiplanerare tar utgångspunkt från den viktiga frågan det gäller privatekonomi: Hur mycket har jag att röra mig med denna månaden? Att enkelt kunna se framåt i tiden och justera eventuella utgifter är det vi jobbar hårdast på i vår app. [B]2. Uttagsfunktionen[/B] Har du en fått en oväntad utgift du inte räknat med och får inte lönen att gå ihop i månaden? Då erbjuder vi möjligheten att på ett tydligt och kontrollerat sätt ta ut en liten del motsvarande din kommande inkomst (t ex lön), som återbetalas direkt när du får nästa inkomst på kontot. Och som sagt det är bara en liten del som kan beviljas och vi verifierar detta mot din inkomst och dina utgifter, så att du inte hamnar i en sits i nästa månad och inte kan betala dina kommande räkningar i nästa månad. Det viktigaste av allt, vi tjänar inga pengar på att du gör ett uttag utan detta innebär bara kostnader för oss. Många som jag har pratat med tycker att vi fungerar lite mer som en försäkring, då du endast betalar en liten månadskostnad för hela tjänsten som du kan avsluta när du vill. Lite som att ha en streamingtjänst. Men om du skulle få en oväntad utgift någon månad finns vår app där och kan hjälpa dig, utan några räntor och avgifter. Målet för oss är alltid att kunna vara en hjälp för individen att få kontroll över sin egna privatekonomi. Så nu undrar jag om du kan hjälpa oss i processen? Jag vill veta vad du tänker! Är det något specifikt du hade velat se i ekonomi-planeraren? Vad kan hjälpa dig planera din ekonomi på bästa sätt? Vi uppskattar verkligen alla tankar så tveka och hör av dig till oss! Nästa vecka kommer jag dela med mig av 3 enkla tips som ihop är starka metoder för att få total kontroll på sin egna ekonomi, och det kommer finnas en överraskning i slutet så se till att läsa nästa mail! [I]Copyright © 2020 Grace Sverige AB, All rights reserved.[/I] You are receiving this email because you opted in via our website. [B]Our mailing address is:[/B] Grace Sverige AB Roslagsgatan 35 Stockholm 11354 Sweden [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Smslån
Getgrace - liknande förskottslön?
Topp