Ofan, hur många inbetalningar har du missat? Pratade med deras kundtjänst idag och då sa dom att deras kredit inte blir missbrukad hos uc, så tänker släppa mitt till inkasso på 140k men hoppas det försvinner som aktivt på uc också.
Okej, ja det låter väldigt generöst konstigt att dom sålde skulden och inte drev in den själva? Går axactor med på avbet planer?Det är inte min som har hamnat hos Inkasso. Har inget hos Avida.
Däremot så hamnade sambons hos Axactor på 250.000 (give or take) dom fick inte heller några slantar och sa sig då gå med på att stryka 25 eller 30% av skulden om dom fick in resten på ett bräde. Ganska generöst får man ändå lov att säga.
Hade jag kommit in på hennes UC hade jag berättat både om det genererade i missbrukad kredit och om dom gjort några förfrågningar. Men UC som sagt....
Kan hoppas iaf! Är dock inte aktuellt förens juni isåfall.Dom var ganska medgörliga på alla sätt och vis! Men blev ju inte aktuellt med avbetalningsplan så vågar inte riktigt säga. Osäker också om dom fortfarande driver Avidas ärenden