Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Galet! Ikanobank beviljar 350.000!

Hej!

Drog iväg en ansökan i lördags på advisa med medsökande.
8 st banker svarade, 1 gav förslag: Ikano Bank
350.000kr 12 år 9.95% ränta, 5330kr / månad, rak amortering.

Trodde jag drömde, detta löser ALLA mina jobbiga lån och krediter som är dyra!

Nu dock till min fundering:

Ikano Bank kräver 2 senaste lönespecar, problemet är att jag har varit sjukskriven och därmed inte arbetat heltid, men min snittlön de senaste 12 månaderna är 22.500kr/månad innan skatt.

funderar på att skicka in 6 st lönespecar, så ser de att inkomsten stämmer, är rädd att vi blir nekade om jag skickar in de 2 senaste då jag har sämre lön pga sjukdom.

Vad tycker ni jag ska göra och tror ni att det kommer gå igenom?

Är du sjukskriven nu? IKANO kommer vara intresserade av att du har den lönen som du skrev i ansökan framåt. Om du är tillbaka i tjänst från sjukskrivning skulle jag snarare visa detta med något intyg eller liknande. Om du fortfarande är sjukskriven med samma lön som dina två senaste lönespecar så är det ju detta som är din inkomst framåt och de som de kommer bedöma ifrån..

oavsett vilket så är det viktigt att du kan bevisa din återbetalningsförmåga enligt vad som angavs i ansökan. Ring annars och prata med dom och förklara läget gällande sjukskrivningen. Det kanske räcker med din medsökandes lönespecar plus dina egna trots sjukskrivning..

mina lönespecar ser ut som följer pga sjukskrivning:
December: 38.750 kr
Januari: 19.760 kr (ej sjuk)
Februari: 16,450 kr (sjuk 2v)
Mars: 14,600 kr (sjuk 2,5v)

Hur kan man få beviljat 350.000 om man får ut runt 15.000 i lön efter skatt ?

Har du inga andra lån alls kanske .

Hoppas det går vägen för dig!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp