Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Gör ett nytt försök var tar man bort felaktig ff?

Hej såg nu att den 29/12 sökte jag på samlingslån på lendo men att entercard dvs remember tog en extra kreditupplysning på mig samma dag 29/12 men de ingår ju i lendo. Hur ska jag gå tillväga för att få den borttagen? Vem ska jag kontakta? UC? Remember eller lendo?

Hej såg nu att den 29/12 sökte jag på samlingslån på lendo men att entercard dvs remember tog en extra kreditupplysning på mig samma dag 29/12 men de ingår ju i lendo. Hur ska jag gå tillväga för att få den borttagen? Vem ska jag kontakta? UC? Remember eller lendo?

Syns den som en FF på din UC?

Ska inte vara några konstigheter överhuvudtaget. Be berörd bank maila till UC för att plocka bort den - alternativt mailar du själv till UC:s utredningsavdelning.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp