Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Inkasso
Gör det någon skillnad
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ca5tio" data-source="post: 51006" data-attributes="member: 1110"><p>Jag har upplevt väldigt olika bemötande beroende på vilket smsbolag det är, hos en del av de mindre kunde jag vända mig direkt till dem via mail eller telefonsamtal och få avbetalningsplan innan det gick till inkasso men hos andra av de mindre smsbolagen så fick jag vänta tills lånet efter påminnelser gått till deras inkasso men jag blev aldrig otrevligt bemött i någon av fallen. Men när det gäller att vara otrevlig och bli behandlad som en skit så toppar <a href="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/1" target="_blank">Vivus</a> och <a href="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/10" target="_blank">Onea</a> den ligan. Jag vet inte hur många samtal jag ringde och mail jag skickade för att få en avbetalningsplan hos dem båda så var det kalla handen fick inte heller flytta fram förfallodagen eller få en betalningsfri månad hos någon av dem. Var jag det minsta sen blev jag bombarderad med sms och telefonsamtal både på mobilen och hemtelefonen och mail som jag upplevde det alla tider på dygnet. Jag lyckades aldrig få avbetalningsplan själv utan de mailade själva och erbjöd det efter att jag förlängt hos båda efter 12 månader och jag har aldrig mått så dåligt och blivit så illa bemött av något smsbolag som av dem och jag kommer aldrig hur illa det än är ta ett lån hos någon av dem. Visst var Trustbuddy jobbiga med sms och telefonsamtal men de vara aldrig otrevliga mot mig och jag fick en avbetalningsplan till sist av dem.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ca5tio, post: 51006, member: 1110"] Jag har upplevt väldigt olika bemötande beroende på vilket smsbolag det är, hos en del av de mindre kunde jag vända mig direkt till dem via mail eller telefonsamtal och få avbetalningsplan innan det gick till inkasso men hos andra av de mindre smsbolagen så fick jag vänta tills lånet efter påminnelser gått till deras inkasso men jag blev aldrig otrevligt bemött i någon av fallen. Men när det gäller att vara otrevlig och bli behandlad som en skit så toppar [URL="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/1"]Vivus[/URL] och [URL="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/10"]Onea[/URL] den ligan. Jag vet inte hur många samtal jag ringde och mail jag skickade för att få en avbetalningsplan hos dem båda så var det kalla handen fick inte heller flytta fram förfallodagen eller få en betalningsfri månad hos någon av dem. Var jag det minsta sen blev jag bombarderad med sms och telefonsamtal både på mobilen och hemtelefonen och mail som jag upplevde det alla tider på dygnet. Jag lyckades aldrig få avbetalningsplan själv utan de mailade själva och erbjöd det efter att jag förlängt hos båda efter 12 månader och jag har aldrig mått så dåligt och blivit så illa bemött av något smsbolag som av dem och jag kommer aldrig hur illa det än är ta ett lån hos någon av dem. Visst var Trustbuddy jobbiga med sms och telefonsamtal men de vara aldrig otrevliga mot mig och jag fick en avbetalningsplan till sist av dem. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Inkasso
Gör det någon skillnad
Topp