Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Går under, släppa allt eller inte...
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ANG" data-source="post: 452446" data-attributes="member: 5090"><p>Jag hör er!!!</p><p>Det är väl kanske att jag har jäkligt svårt att erkänna för mig själv vilken sits jag är i, även om jag på ett sätt fattar det. Det är väl typ det. Att när man ”har KFM” efter sig så är man illa ute och så länge man, som skrevs ovan, lyckas fixa och trixa så är det inte lika illa, även om det är det.</p><p>Det är väl just det, att se sanningen i vitögat, acceptera och agera.</p><p>Också jag har förstått hur skönt många tycker att det är, lättnaden osv. Jag hoppas väl att jag ska vara en av dem som om ett par år sitter på andra sidan och peppar andra att våga släppa, varför gjorde inte jag det tidigare, svara på all världens frågor om känslor, ekonomi, KFM och allt annat. Få berätta för er att nu har jag äntligen fått ett beslut, hjälpen jag behöver, hur länge jag klarat av och hur länge jag har kvar för att en dag vara….FRI!!! </p><p>Det klassiska, leva i förnekelse, mmm…. Det är jag väldigt bra på av olika anledningar och kan nog säga att jag har bra erfarenhet till det i andra sammanhang. Men inte fan är det kul.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ANG, post: 452446, member: 5090"] Jag hör er!!! Det är väl kanske att jag har jäkligt svårt att erkänna för mig själv vilken sits jag är i, även om jag på ett sätt fattar det. Det är väl typ det. Att när man ”har KFM” efter sig så är man illa ute och så länge man, som skrevs ovan, lyckas fixa och trixa så är det inte lika illa, även om det är det. Det är väl just det, att se sanningen i vitögat, acceptera och agera. Också jag har förstått hur skönt många tycker att det är, lättnaden osv. Jag hoppas väl att jag ska vara en av dem som om ett par år sitter på andra sidan och peppar andra att våga släppa, varför gjorde inte jag det tidigare, svara på all världens frågor om känslor, ekonomi, KFM och allt annat. Få berätta för er att nu har jag äntligen fått ett beslut, hjälpen jag behöver, hur länge jag klarat av och hur länge jag har kvar för att en dag vara….FRI!!! Det klassiska, leva i förnekelse, mmm…. Det är jag väldigt bra på av olika anledningar och kan nog säga att jag har bra erfarenhet till det i andra sammanhang. Men inte fan är det kul. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Går under, släppa allt eller inte...
Topp