Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Går under, släppa allt eller inte...
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Frågvos" data-source="post: 451965" data-attributes="member: 7455"><p>Jag valde att släppa mitt i samband med att jag ansökte skuldsanering. </p><p>Tror jag fick något mejl, kanske någon ringde? Inte särskilt mycket hände faktiskt. Jag svarar aldrig okända nr ändå. Mejlade de banker som skickade påminnelse och förklarade att jag ansökt skuldsanering och inte har råd längre. Att de får skicka ärendet vidare till kfm när de finner det skäligt. De som svarade var förstående. </p><p>Fick inledande och efter det var det även då tyst. </p><p></p><p>Nu har jag aldrig haft löneutmätning etc. Kan tänka mig att de försöker nå en för att se vad som händer. </p><p></p><p>Förstår din tanke, men tyvärr gör kfm inte sådant. Finns nog allt för många som går med löneutmätning på tok för länge innan de ansöker om skuldsanering, precis som en del ansöker på vaga grunder. </p><p></p><p>Din verklighet är att om du inte får väsentligt högre inkomst, så kommer du i slutändan hamna vid KFM. Jag tror att man mår bättre av att kontrollera det hela själv.</p><p>När jag väl släppte, fattade beslutet blev det lugnt. Skönt och på något sätt tryggt. </p><p>Jag viste vad som skulle ske, viste att jag inte måste besvara någon bank. </p><p>Hör KFM av sig skulle jag samarbeta till 100%</p><p></p><p>På något sätt var det ändå tryggt att ha vetskapen om vad som skulle hända. </p><p>Att dessutom få skuldsanering sedan, 5år av fina ramar. Bara 5år!! </p><p>De är inget alls. Mina skulder skulle tagit mig bra många mer år än det, år av stress, ångest och jävulskap. Jakten på att ha råd varje månad. </p><p></p><p>Har funnit en stabilitet, jag klarar mig själv. Jag har pengar så jag går runt. </p><p>Jag har ett sparande och ett bättre ekonomiskt tänk. Det är en befrielse!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Frågvos, post: 451965, member: 7455"] Jag valde att släppa mitt i samband med att jag ansökte skuldsanering. Tror jag fick något mejl, kanske någon ringde? Inte särskilt mycket hände faktiskt. Jag svarar aldrig okända nr ändå. Mejlade de banker som skickade påminnelse och förklarade att jag ansökt skuldsanering och inte har råd längre. Att de får skicka ärendet vidare till kfm när de finner det skäligt. De som svarade var förstående. Fick inledande och efter det var det även då tyst. Nu har jag aldrig haft löneutmätning etc. Kan tänka mig att de försöker nå en för att se vad som händer. Förstår din tanke, men tyvärr gör kfm inte sådant. Finns nog allt för många som går med löneutmätning på tok för länge innan de ansöker om skuldsanering, precis som en del ansöker på vaga grunder. Din verklighet är att om du inte får väsentligt högre inkomst, så kommer du i slutändan hamna vid KFM. Jag tror att man mår bättre av att kontrollera det hela själv. När jag väl släppte, fattade beslutet blev det lugnt. Skönt och på något sätt tryggt. Jag viste vad som skulle ske, viste att jag inte måste besvara någon bank. Hör KFM av sig skulle jag samarbeta till 100% På något sätt var det ändå tryggt att ha vetskapen om vad som skulle hända. Att dessutom få skuldsanering sedan, 5år av fina ramar. Bara 5år!! De är inget alls. Mina skulder skulle tagit mig bra många mer år än det, år av stress, ångest och jävulskap. Jakten på att ha råd varje månad. Har funnit en stabilitet, jag klarar mig själv. Jag har pengar så jag går runt. Jag har ett sparande och ett bättre ekonomiskt tänk. Det är en befrielse! [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Går under, släppa allt eller inte...
Topp