Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Går under, släppa allt eller inte...
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Frågvos" data-source="post: 451710" data-attributes="member: 7455"><p>Rent realistiskt så verkar du leva på ruinens brant. </p><p></p><p>Sällan jag råder någon till detta, men eftersom du har för låg inkomst för att få samlingslån så måste du antingen höja din inkomst drastiskt för att kunna köra snöbollsmetoden </p><p></p><p></p><p>Eller.. Så släpper du allt! </p><p>Det ser inte alls bra ut att du betalar in till en kredit och tar ut det direkt igen, detta måste upphöra. </p><p>Bestämmer du dig för att släppa allt, så kommer det i slutändan gå till KFM men även med löneutmätning borde du ha mer kvar till Mat på bordet än vad du har idag. </p><p></p><p>Hade jag varit du, hade jag slutat betala på alla lån/krediter. </p><p>Kollat upp vad som är okej hyra för den kommunen jag bor i, när mina barn flyttat och ev bytt boende till ett med en hyra som matchar vad som är skäligt. </p><p>Sedan ansökt om skuldsanering och hållit tummarna för att få det. </p><p></p><p>Gå till roten till varför du fått detta skulder. Vad gjorde att du hamnade här från första början och sök hjälp för det.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Frågvos, post: 451710, member: 7455"] Rent realistiskt så verkar du leva på ruinens brant. Sällan jag råder någon till detta, men eftersom du har för låg inkomst för att få samlingslån så måste du antingen höja din inkomst drastiskt för att kunna köra snöbollsmetoden Eller.. Så släpper du allt! Det ser inte alls bra ut att du betalar in till en kredit och tar ut det direkt igen, detta måste upphöra. Bestämmer du dig för att släppa allt, så kommer det i slutändan gå till KFM men även med löneutmätning borde du ha mer kvar till Mat på bordet än vad du har idag. Hade jag varit du, hade jag slutat betala på alla lån/krediter. Kollat upp vad som är okej hyra för den kommunen jag bor i, när mina barn flyttat och ev bytt boende till ett med en hyra som matchar vad som är skäligt. Sedan ansökt om skuldsanering och hållit tummarna för att få det. Gå till roten till varför du fått detta skulder. Vad gjorde att du hamnade här från första början och sök hjälp för det. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Går under, släppa allt eller inte...
Topp