Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Gå via 2 låneförmedlare?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Robiin" data-source="post: 74452" data-attributes="member: 3918"><p>Hej,</p><p></p><p>Jag håller på att samla ihop mina lån, då jag för stunden inte kan få ett helt samlingslån på 422k. Har ett erbjudande hos <a href="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/27" target="_blank">lendo</a> på 250k och en ränta på 5,85% (Marginalen Bank) som jag förmodligen kommer tack jag till om inget annat intressant dyker upp på måndag. Har 12timmar kvar på den ansökan, 5 erbjudanden och 4 nej just nu.</p><p></p><p>Nu till min fråga. Låter ju kanske ganska självklart att man ska använda sig av en ny låneförmedlare men ville bara höra er tankar kring detta.</p><p></p><p>Bör jag testa en ny låneförmedlare efteråt när allt är klart med lendo och jag accepterat ett erbjudande? Eller kan man köra lendo igen?</p><p></p><p>Varför jag undrar detta är för att jag har även ett annat erbjudande från lendo just nu. Forex Bank 220k med samma ränta 5,85%. Finns chansen att detta erbjudande skulle dyka upp igen om jag tog lendo ännu en gång? I min nuvarande situation skulle dessa två(Marginalen och Forex) vara perfekta och jag skulle ju självklart bara betala tillbaka de resterande 50k som skulle bli över i från dessa två.</p><p></p><p>Era tankar och funderingar? Någon med liknande erfarenhet som kanske till och med haft samma låneförmedlare inom loppet av säg en månad och fått samma erbjudande igen?</p><p></p><p>Förlåt för ett väldigt långt meddelande!</p><p></p><p>Bomba mig!! Tack</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Robiin, post: 74452, member: 3918"] Hej, Jag håller på att samla ihop mina lån, då jag för stunden inte kan få ett helt samlingslån på 422k. Har ett erbjudande hos [URL="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/27"]lendo[/URL] på 250k och en ränta på 5,85% (Marginalen Bank) som jag förmodligen kommer tack jag till om inget annat intressant dyker upp på måndag. Har 12timmar kvar på den ansökan, 5 erbjudanden och 4 nej just nu. Nu till min fråga. Låter ju kanske ganska självklart att man ska använda sig av en ny låneförmedlare men ville bara höra er tankar kring detta. Bör jag testa en ny låneförmedlare efteråt när allt är klart med lendo och jag accepterat ett erbjudande? Eller kan man köra lendo igen? Varför jag undrar detta är för att jag har även ett annat erbjudande från lendo just nu. Forex Bank 220k med samma ränta 5,85%. Finns chansen att detta erbjudande skulle dyka upp igen om jag tog lendo ännu en gång? I min nuvarande situation skulle dessa två(Marginalen och Forex) vara perfekta och jag skulle ju självklart bara betala tillbaka de resterande 50k som skulle bli över i från dessa två. Era tankar och funderingar? Någon med liknande erfarenhet som kanske till och med haft samma låneförmedlare inom loppet av säg en månad och fått samma erbjudande igen? Förlåt för ett väldigt långt meddelande! Bomba mig!! Tack [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Gå via 2 låneförmedlare?
Topp