Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Fyllt i inkomstuppgifter, vad händer nu?

Hej!

I slutet av september så fyllde jag i inkomstuppgifter på KFMs hemsida trots att jag inte hade fått någon sådan uppmaning ännu.

Jag har skuldsaldo där första "skuld att betala" har förfallit för ett par månader sedan.

Vad kommer hända härnäst? Har inte hört något ifrån KFM mer än att det dimper ner ytterligare utslag allt eftersom.

Kommer KFM gå på de uppgifter jag skickat in sedan tidigare eller kommer jag ändå att få en uppmaning att ange inkomstuppgifter på nytt i sinom tid?

Får man ett beslut skickat till sig vad gäller fastställd löneutmätning eller kommer jag inte höra någonting alls förens jag ser att min arbetsgivare har gjort avdrag på lönen?

Trodde inte att jag hade någon chans att slippa utmätning men nu börjar det dra ihop sig till att skuldsaneringen hör av sig
(Troligtvis någon gång i mitten på januari om inte juledigheterna förskjuter väntetiderna allt för mycket)

Att tillägga är att jag är "återkommande kund" hos KFM, har läst att det möjligtvis kan påverka tidslinjen.

Jag fyllde i mina inkomstuppgifter typ 30/10. Utmätning nu i december. Fick brev om att dem sökt mig hemma idag istucket i dörren. Förrättning stod det.
Första gången jag hamnat hos KFM. Gick fort för mig har jag förstått.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp