Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Fyller 40 idag, lite tankar....

Hej Alla

Tänkte jag skulle dela med mig lite av mina tankar såhär på morgonen dagen då man fyller 40 år, fram tills nu så har jag känt mig ung och frisk, men när första siffran ändras nu från en 3:a till en 4:a så vet jag inte hur jag ska känna, hur kände ni er dagen ni fyllde 40 år ?

Och nån fest kan man ju inte heller ha nu pga corona så mina planer jag hade för 10 år sen vad jag skulle göra när jag blir 40 det är ju kört....planen var att fira i Vegas...

Så nu sitter jag här, 40 år gammal, arbetslös, skulder upp över öronen och trots det har jag lyckats hitta en kvinna som accepterar allt detta och som älskar mig för den jag är, trots mina inre demoner som jag kämpar med dagligen för att hålla i schack...

Men man kanske inte ska tänka så, tänk positivt istället för fan din gnällare! Finns dem som har det mycket värre än du....ja såklart det finns det, men det finns också tvärtom...jag har inga barn än heller, och det tåget känns som det börjar röra på sig ordentligt från perrongen, även om jag vet att vi män inte har samma biologiska klocka som kvinnor, så vill jag ju ändå inte gå med rullator när ungen tar studenten...men men, det kanske kommer...och kommer det inte får man fylla livet med annat...

Jaja, det var lite tankar från mig, hoppas ni andra får en trevlig dag, jag har mina vänner här inne sen tidigare och till er vill jag bara säga: TACK, utan er hade jag aldrig klarat mig från kf och betalningsanmärkningar...

Grattis på födelsedagen!

Stort grattis på din dag!

Beträffande din ålder och situation borde du inte vara annat än positiv. Du är fortfarande ung och ekonomisk problematik går alltid att lösa.

Övertygad om att du kommer lyckas!

Grattis på födelsedagen! Har samma tankar och är snart 30 (och kvinna för den delen så klockan tickar) men ja man får kämpa på hoppas på att bättre tider kommer snart :folded:

Grattis!
Njut av livet, och börja planera för kommande 10 åren. När man går från 40 till 50 börjar man inse hur mkt tid som försvunnit.
Det finns gott om tid men bra om man börja planera.
Jag började läsa när fyllde 40 och det styrde om mitt liv.
Lycka till!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp