Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Fundering vid låneansökan

Tänkte ansöka om samlingslån vis min "bankman" på swedbank där jag är premiumkund och varit kund hela livet vilket gör att jag tror chanserna är bäst. MEN om jag blir nekad och kontaktar ex remember samma dag, kan de använda samma uc eller behöver de ta en ny?

Det blir ny uc är det korta och korrekta svaret

Tänkte ansöka om samlingslån vis min "bankman" på swedbank där jag är premiumkund och varit kund hela livet vilket gör att jag tror chanserna är bäst. MEN om jag blir nekad och kontaktar ex remember samma dag, kan de använda samma uc eller behöver de ta en ny?
De kan ev göra en bedömning med den uc som banken tagit men det blir bara preliminärt besked, vid en ansökan så blir det en ny uc.

Skulle rekommendera att inte låta din bankman ta en UC hur som helst. Istället kan du ge hen en UC som du tar ut ur minuc. De kommer då att ha tillräcklig information för att göra en bedömning. När bedömningen pekar mot beviljat lån kan de ju ta en UC som bekräftar din ekonomi.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp