Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Funderar på och börja blogga någonstans
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Blanco" data-source="post: 122777" data-attributes="member: 3921"><p>Inser att det här verkar aningen extremt, det är extremt extremt men kanske finns det någon utomstående som antingen tar sig själv i kragen eller som bara finner det hela underhållande. Senast igår gjorde jag av med 140k genom och spekulera i oljan, det är naturligtvis vinster och förluster, men summan av allt mitt handlande har resulterat i att jag är skyldig 923k i blanco, plus ytterligare 50000 kronor som jag blev beviljad via två aktörer idag när jag febrilt sökte efter nya lån för att kunna ha pengar och handla med. Är nästan inte besviken att ansökan på 100.000 kronor blev avslagen, antagligen beroende på den ökade aktiviteten med förfrågningar som jag har haft den senaste månaden. Tror jag var under 2% i kreditbetyg på UC ett tag men nu hamnar jag nog närmare 5% eller mer(har inte kollat idag). Tror det är ganska kört för mig och få hyfsade krediter från och med nu, kanske när jag får en uppdaterad årsinkomst i maj från 445k till 640k, men trots det tror jag att antalet krediter som numera bör synas på UC och den sammanlagda summan på UC som gått från 720k till cirka 870k, utöver cirka 100k utanför UC, bör spärra mig ganska bra. Blir nog inget över miljonen i blanco om jag inte bryter samman och slutar betala mina månadsavgifter.</p><p></p><p>Har som sagt arbetat väldigt väldigt mycket, åtminstone känner jag av det fysiskt(sömn, trötthet, svaghet på gym) samt psykiskt och dessa senaste totala floppar, idiotbeslut och stora förluster har gjort att jag tror jag nästan ständigt går omkring i ett chocktillstånd. Minns att jag direkt efter att ha förlorat lejonparten av mina lånade pengar i augusti 2017, på 580k, kände mig totalt avslappnad och helt bortdomnad när jag knallade iväg till gymmet. Var som om alla spänningar mellan mina axlar, alla spänningar överallt bara försvann. Den känslan har jag inte kvar, utan numera är det bara istället en ständig jakt på att försöka bli av med skuldberget och det enda viset jag tror mig veta att jag kan lösa det är via trading. Rent krasst om man skall vara logisk så kan en marknad bara gå upp eller ner och därmed är det 50% minus diverse avgifter. Lite som att spela på roulette antar jag, sålänge man väljer och använda för mycket hävstång, något jag titt som tätt gör. Haft perioder på upp till tre månader där jag lyckats bygga väldigt mycket kapital genom trading, hade en svacka i höstas där jag förlorade praktiskt taget allt jag hade förutom några tusenlappar. Sen genom trading i cirka 20 dagar, men säkert över 500 olika avslut lyckades jag gå från 5-6000 kronor till 340.000 kronor, för att sedan försöka mig på en sista dubbling med för mycket häv, över natten där jag förlorade cirka 50.000. Därefter från att metodiskt jobbat mig upp, gick jag in i full tilt mode och lyckades på tre dagar gör av med varenda krona. Antar att det inte är en nyttig erfarenhet att ha, för jag tror fortfarande att jag skall klara av att vända det här via tradingen, på precis det sättet så länge jag beåller mit lungn, men å andra sidan så lurar jag antagligen mig själv. Har hänt tre gånger nu direkt efter totala kapitalförluster där jag varit helt barskrapad, att jag flyktigt funderat på en enklare utväg från den här tillvaron, men jag antar att det mest är något barnsligt som man i desperation ibland får för sig. Nästa gång kommer jag antagligen inte kunna ta ett nytt lån, vet inte vad som återstår då. Som det är nu har jag kostnader på cirka 25.000 kronor i månaden och då köper jag inte annat än vad som är nödvändigt för att arbeta.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Blanco, post: 122777, member: 3921"] Inser att det här verkar aningen extremt, det är extremt extremt men kanske finns det någon utomstående som antingen tar sig själv i kragen eller som bara finner det hela underhållande. Senast igår gjorde jag av med 140k genom och spekulera i oljan, det är naturligtvis vinster och förluster, men summan av allt mitt handlande har resulterat i att jag är skyldig 923k i blanco, plus ytterligare 50000 kronor som jag blev beviljad via två aktörer idag när jag febrilt sökte efter nya lån för att kunna ha pengar och handla med. Är nästan inte besviken att ansökan på 100.000 kronor blev avslagen, antagligen beroende på den ökade aktiviteten med förfrågningar som jag har haft den senaste månaden. Tror jag var under 2% i kreditbetyg på UC ett tag men nu hamnar jag nog närmare 5% eller mer(har inte kollat idag). Tror det är ganska kört för mig och få hyfsade krediter från och med nu, kanske när jag får en uppdaterad årsinkomst i maj från 445k till 640k, men trots det tror jag att antalet krediter som numera bör synas på UC och den sammanlagda summan på UC som gått från 720k till cirka 870k, utöver cirka 100k utanför UC, bör spärra mig ganska bra. Blir nog inget över miljonen i blanco om jag inte bryter samman och slutar betala mina månadsavgifter. Har som sagt arbetat väldigt väldigt mycket, åtminstone känner jag av det fysiskt(sömn, trötthet, svaghet på gym) samt psykiskt och dessa senaste totala floppar, idiotbeslut och stora förluster har gjort att jag tror jag nästan ständigt går omkring i ett chocktillstånd. Minns att jag direkt efter att ha förlorat lejonparten av mina lånade pengar i augusti 2017, på 580k, kände mig totalt avslappnad och helt bortdomnad när jag knallade iväg till gymmet. Var som om alla spänningar mellan mina axlar, alla spänningar överallt bara försvann. Den känslan har jag inte kvar, utan numera är det bara istället en ständig jakt på att försöka bli av med skuldberget och det enda viset jag tror mig veta att jag kan lösa det är via trading. Rent krasst om man skall vara logisk så kan en marknad bara gå upp eller ner och därmed är det 50% minus diverse avgifter. Lite som att spela på roulette antar jag, sålänge man väljer och använda för mycket hävstång, något jag titt som tätt gör. Haft perioder på upp till tre månader där jag lyckats bygga väldigt mycket kapital genom trading, hade en svacka i höstas där jag förlorade praktiskt taget allt jag hade förutom några tusenlappar. Sen genom trading i cirka 20 dagar, men säkert över 500 olika avslut lyckades jag gå från 5-6000 kronor till 340.000 kronor, för att sedan försöka mig på en sista dubbling med för mycket häv, över natten där jag förlorade cirka 50.000. Därefter från att metodiskt jobbat mig upp, gick jag in i full tilt mode och lyckades på tre dagar gör av med varenda krona. Antar att det inte är en nyttig erfarenhet att ha, för jag tror fortfarande att jag skall klara av att vända det här via tradingen, på precis det sättet så länge jag beåller mit lungn, men å andra sidan så lurar jag antagligen mig själv. Har hänt tre gånger nu direkt efter totala kapitalförluster där jag varit helt barskrapad, att jag flyktigt funderat på en enklare utväg från den här tillvaron, men jag antar att det mest är något barnsligt som man i desperation ibland får för sig. Nästa gång kommer jag antagligen inte kunna ta ett nytt lån, vet inte vad som återstår då. Som det är nu har jag kostnader på cirka 25.000 kronor i månaden och då köper jag inte annat än vad som är nödvändigt för att arbeta. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Funderar på och börja blogga någonstans
Topp