Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Frysa lån?

Hej!

Har tankar att börja plugga på distans på yrkeshögskola. Då den ekonomiska situationen är kass kommer jag jobba samtidigt i den mån den går, men nu till ett problem.
Det är 20 veckors praktik som jag inte kommer klara ekonomiskt. Tror det finns möjligheter att pausa sina lån i 20 veckor om man ringer å berättar situationen för banken? Eller har ni nån idé? Ekonomin ger mig ännu mer ångest när den sätter käppar i hjulet för att kunna utbilda mig.

Hej!

Har tankar att börja plugga på distans på yrkeshögskola. Då den ekonomiska situationen är kass kommer jag jobba samtidigt i den mån den går, men nu till ett problem.
Det är 20 veckors praktik som jag inte kommer klara ekonomiskt. Tror det finns möjligheter att pausa sina lån i 20 veckor om man ringer å berättar situationen för banken? Eller har ni nån idé? Ekonomin ger mig ännu mer ångest när den sätter käppar i hjulet för att kunna utbilda mig.
Oj..pausa lånen!? Vilken bank tillåter det? Möjligtvis att du kan få lägre månadsbetalnkng..men även det är tyvärr svårt! Jag vill oxå studera på yrkeshögskola men vågar ej pga av ekonomin. Förstår dun frustration..att du ändå vill upp i karriären/livet är ett fint val du gör. Glöm ej o leva din dröm. Börja plugga, lev galet snålt o utnyttja alla betalningsfria månader du kan.

Jag tror ärligt inte dom går med på det.
Möjligen kan du få till att bara betala amortering en period, men inte 4-5 månader.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp