Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Fri äntligen

Till alla olycksbröder och systrar på detta forum. Tack för att ni har funnits här på forumet och delat med er av erfarenheter mm. Vet inte alls vilka ni är, men det har varit väldigt skönt att ibland kunna lufta sin frustration och ångest över det elände man hamnat i. Jag berätta till slut efter mycket vånda och rädsla för min man vad jag hamnat i och hans reaktion blev inte vad jag trodde. Han förlät..vi gick gemensamt till vår bank och berättade och nu håller vi tillsammans på att sanera upp skiten. Vi fick ett stort lån på banken och ett lika stort lån på en annan normal bank. Med normal ränta. Alla smslån är borta snart. Dimper dock ner någon gammal synd då och då men det löser vi tillsammans. Och jag kan äntligen sova på nätterna. Lycka till alla ni som lever i detta helvete som smslånen utgör. Jag hoppas med hela mitt hjärta att det löser sig på något sätt för er alla!

Till alla olycksbröder och systrar på detta forum. Tack för att ni har funnits här på forumet och delat med er av erfarenheter mm. Vet inte alls vilka ni är, men det har varit väldigt skönt att ibland kunna lufta sin frustration och ångest över det elände man hamnat i. Jag berätta till slut efter mycket vånda och rädsla för min man vad jag hamnat i och hans reaktion blev inte vad jag trodde. Han förlät..vi gick gemensamt till vår bank och berättade och nu håller vi tillsammans på att sanera upp skiten. Vi fick ett stort lån på banken och ett lika stort lån på en annan normal bank. Med normal ränta. Alla smslån är borta snart. Dimper dock ner någon gammal synd då och då men det löser vi tillsammans. Och jag kan äntligen sova på nätterna. Lycka till alla ni som lever i detta helvete som smslånen utgör. Jag hoppas med hela mitt hjärta att det löser sig på något sätt för er alla!

åh! Grattis till dig!!!

Ååh så härligt, STORT grattis :))

Sitter själv med klump i magen, ska ringa min mamma i kväll och lägga korten på bordet (kankse inte riktigt alla dock, då svimmar hon...), för nu orkar jag inte mer!

Glad för din skull som äntligen har en ände på eländet! Grattis igen:))

Grattis :-D Måste kännas helt underbart !!

Hoppas jag oxå kan få chansen en vacker dag
Grattis:-D

Glöm inte att spärra dig överallt så du inte åker dit och tar nya skitlån igen, säger inte att du är sådan men många gör så tyvärr efter ett tag så det är lika bra att agera förebyggande så att säga.

Min man har full insyn i alla bankkonton nu. Jag villha det så. Vi hade också en del gemensamma krediter som vi bakat in i dessa två lån. Så lånesumman är samma som innanmen månadskosten betydligt lägre. Och jag släpar inte med några betalningar. Så det ser ljust ut.

Ett jättegrattis

Jag är inte registrerad här men är ofta in och läser... försöker med ta mig ur denna onda cirkel och blir lika glad varje gång jag betalat så sent att jag inte får långa igen. Ångestblandad glädje förståss för det kommer ju räkningar nästa månad med som det fattas till....

MEN när jag läser hur det går bra för någon så här, då blir man glad. Finns inget värre än när posten kommer och man undrar vilka påminnelser som ska dyka upp. Bara att slippa det är ju värt enormt mycket.

Så grattis och hoppas att vi snart är många fler som är på rätt väg att få ordning. Fanns där möjligheter önskar man ju att vi kunde hjälpa varandra rakt av men vi är ju här pga brist av en viss resurs :)

Ja vet känslan, både när man får ner sina räntor och hemska känslan när man ska kolla posten...men fri och fri(?), man har fortfarande minst lika stora lån även om man lyckats få bättre räntor på totala summan.
En alkoholist slutar inte dricka bara för att spriten blivit billigare...det är nu stora prövningen börjar för personen som startade den här tråden, jag vet precis hur det är, ja önskar verkligen lycka till och ge inte upp!
:)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp