Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Fråga så ringer jag och frågar
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Myra" data-source="post: 421351" data-attributes="member: 3225"><p>[USER=5095]@Banglor[/USER] </p><p></p><p>Enligt den personen jag pratade med på Nordea så är det inte alls omöjligt att bli beviljad samlingslån 500 k. </p><p>Med utgångspunkt fr din Uc på 0,7 som du skrev att du hade så sa han att räntan skulle hamna på ca 9,2%.</p><p>Du anger i ansökan att du vill samla lån och du betalar lånen själv, alltså det är inte Nordea som gör det åt dig! </p><p>Lånet kan läggas upp på 12 år max. </p><p>Jag frågade om man blir erbjuden ett lägre belopp om inte 500 k godkänns och han sa att man kan få ett lägre belopp beviljat. </p><p>Jag frågade om du skulle ringa in själv med ditt personnummer och då får ännu mer relevant information för ett beviljande men han sa att nej, det spelar ingen roll för de som svarar i kundtjänst får inte bevilja lån utan det görs på en annan avdelning efter inskickad ansökan.</p><p></p><p>Jag frågade om det skulle vara till din fördel om du bokar möte på ett Nordea kontor och han sa att det kan löna sig att göra det och ev prata om att flytta sin tjänstepension och lägga upp en plan och då få ett bättre erbjudande än om man bara skickar in en ansökan. </p><p></p><p>Vill bara understryka att jag ovan återger det samtal jag hade med Nordea. Om det av ngn anledning blir avslag ändå så hoppas jag att du inte tycker att jag vilselett dig. </p><p></p><p>Nummer till Nordea om du vill ringa 0771 22 44 88. Du identifierar dig med kod eller bank id men har du appen så kan man ringa direkt fr appen. Det har inte jag då jag är kund i en annan bank. </p><p></p><p>Jag skulle rekommendera dig att boka tid med ditt bankkontor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Myra, post: 421351, member: 3225"] [USER=5095]@Banglor[/USER] Enligt den personen jag pratade med på Nordea så är det inte alls omöjligt att bli beviljad samlingslån 500 k. Med utgångspunkt fr din Uc på 0,7 som du skrev att du hade så sa han att räntan skulle hamna på ca 9,2%. Du anger i ansökan att du vill samla lån och du betalar lånen själv, alltså det är inte Nordea som gör det åt dig! Lånet kan läggas upp på 12 år max. Jag frågade om man blir erbjuden ett lägre belopp om inte 500 k godkänns och han sa att man kan få ett lägre belopp beviljat. Jag frågade om du skulle ringa in själv med ditt personnummer och då får ännu mer relevant information för ett beviljande men han sa att nej, det spelar ingen roll för de som svarar i kundtjänst får inte bevilja lån utan det görs på en annan avdelning efter inskickad ansökan. Jag frågade om det skulle vara till din fördel om du bokar möte på ett Nordea kontor och han sa att det kan löna sig att göra det och ev prata om att flytta sin tjänstepension och lägga upp en plan och då få ett bättre erbjudande än om man bara skickar in en ansökan. Vill bara understryka att jag ovan återger det samtal jag hade med Nordea. Om det av ngn anledning blir avslag ändå så hoppas jag att du inte tycker att jag vilselett dig. Nummer till Nordea om du vill ringa 0771 22 44 88. Du identifierar dig med kod eller bank id men har du appen så kan man ringa direkt fr appen. Det har inte jag då jag är kund i en annan bank. Jag skulle rekommendera dig att boka tid med ditt bankkontor. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Fråga så ringer jag och frågar
Topp