Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Fråga kring banksekretess

Om jag har misstanke om att banktjänsteman/män har kollat mina konton utan min tillåtelse, vem vänder jag mig till?

Loggas det på min bank vem eller vilka som har kollat mina kontot? Kan jag i så fall begära att få ett utdrag av min bank som visar vilka som har kollat mina konton?

Det bör vara bankens klagomålsansvariga.

Jag utgår från att väldigt nära allt loggas.

Det bör vara bankens klagomålsansvariga.

Jag utgår från att väldigt nära allt loggas.
Behövde hjälp med ett bankärende. Min banktjänsteman meddelade mig att de ej kunde hjälpa mig och att det är flera stycken som har kollat mina konton. Jag vill veta vilka som har kollat.

Behövde hjälp med ett bankärende. Min banktjänsteman meddelade mig att de ej kunde hjälpa mig och att det är flera stycken som har kollat mina konton. Jag vill veta vilka som har kollat.
Oki

Förmodligen andra kollegor så är ju inte konstigt eller fel.. löste inte den förste det då så bad hrn väl någon annan att kolla på det med

Förmodligen andra kollegor så är ju inte konstigt eller fel.. löste inte den förste det då så bad hrn väl någon annan att kolla på det med
Lite så jag tänker också. Har dock bekanta på banken som inte har någonting med mitt ärende att göra. Jag har goda skäl att misstänka att de har gottat sig i min ekonomi. Jag ska byta bank, pga ovan nämnda anledning, det har bara inte funnits tid att fixa detta än.

Lite så jag tänker också. Har dock bekanta på banken som inte har någonting med mitt ärende att göra. Jag har goda skäl att misstänka att de har gottat sig i min ekonomi. Jag ska byta bank, pga ovan nämnda anledning, det har bara inte funnits tid att fixa detta än.
Då kan du göra som jag skrev då

Men om den behöriga banktjänstemannen har låtit andra titta på det som syns på hans skärm går det nog inte att spåra.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp