Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Fråga angående lendo lån med tillfälligt arbete

Hej Allihopa!

Jo jag har en fråga angående att försöka få ett lån genom lendo, jag skulle vilja ta ett lån på 25 000 kronor och jag hade ett tillfälligt arbete i ungefär 7 månader, kontraktet gick ut förra månden och jag ska börja studera efter sommaren på universitetet. Jag försökte att bocka in arbetslös hos lendo men en ruta kom upp och sa att deras banker inte ger ut lån till arbetslösa eller studenter. Kan jag bocka in tidsbegränsad anställd och skriva in att jag hade en anställning som började för 7 månader sedan och gick ut förra månaden, i juni ?

Kommer jag fortfarande inte ha någon chans att få ett lån? Jag har inte förfrågningar eller några andra lån, betalar hyra på 3500kr och jag kan betala av lånet på 25 tusen i månaderna som kommer.

de flesta kräver fasst anställning i minst 6 månader,och regelbunden inkomst.och deklarerad inkomst.,men skriv till lendo och fråga.de är bra på svara när man mailar.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp