Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Skuldreducering
Fortsatt skuldsatt pga återfall i spelmissbruk
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sarkostik" data-source="post: 372646" data-attributes="member: 8681"><p>Hur såg det ut när du tog dig ur spelmissbruket. Vad för typ av insikt fick du av det? </p><p>Nu har jag inte spelrelaterade skulder, men jag ändrade mitt ekonomiska beteende efter att fått svår dödsångest, vilket resulterade i ambulansfärd till akuten.</p><p>Jag nästan helt hundra på att din ekonomiska situation går att lösa, men det kräver stora uppoffringar. Kan någon i din närhet du känner förtroende för rådda i din ekonomi?</p><p></p><p>Ring kreditgivarna för dina två större skulder och säg att du inte kan betala dom som det ser ut nu då din budget spricker. Du måste visa en kalkyl för detta och förklara din plan för hur de åter ska få sina pengar.</p><p>De borde tillmötesgå detta och hitta sätt att sänka månadsbeloppen.</p><p>Dina fyra krediter med lägst balans borde gå att få bort rätt snabbt genom att sälja av saker och jobba extra. </p><p></p><p>Snöbollsmetoden lämpar sig väl för dina skulder då det blir snabba resultat. </p><p>När du blir av med de 4/5 första så kan du prova att förhandla om kvarvarande lån då din UC förmodligen förbättrats. </p><p>Du ska inte ha några förfrågningar och var mycket selektiv/restriktiv med att söka samlingslån.</p><p></p><p>Betalningsplan</p><p>Etapp 1</p><p>1.1: 10 000:- <a href="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/9068" target="_blank">Fairlo</a></p><p>1.2: 16700:- Ecster</p><p>1.3: 17 000:- Resurs</p><p>1.4: 20000:- Saldo</p><p>__________________</p><p>Etapp 2</p><p>2: 56 000:- konsumentkredit</p><p>3: 85 000:- re:member</p><p>__________________</p><p>Etapp 3</p><p>4.1: 288 000:- Avida</p><p>4.2: 417 000 ICA</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sarkostik, post: 372646, member: 8681"] Hur såg det ut när du tog dig ur spelmissbruket. Vad för typ av insikt fick du av det? Nu har jag inte spelrelaterade skulder, men jag ändrade mitt ekonomiska beteende efter att fått svår dödsångest, vilket resulterade i ambulansfärd till akuten. Jag nästan helt hundra på att din ekonomiska situation går att lösa, men det kräver stora uppoffringar. Kan någon i din närhet du känner förtroende för rådda i din ekonomi? Ring kreditgivarna för dina två större skulder och säg att du inte kan betala dom som det ser ut nu då din budget spricker. Du måste visa en kalkyl för detta och förklara din plan för hur de åter ska få sina pengar. De borde tillmötesgå detta och hitta sätt att sänka månadsbeloppen. Dina fyra krediter med lägst balans borde gå att få bort rätt snabbt genom att sälja av saker och jobba extra. Snöbollsmetoden lämpar sig väl för dina skulder då det blir snabba resultat. När du blir av med de 4/5 första så kan du prova att förhandla om kvarvarande lån då din UC förmodligen förbättrats. Du ska inte ha några förfrågningar och var mycket selektiv/restriktiv med att söka samlingslån. Betalningsplan Etapp 1 1.1: 10 000:- [URL="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/9068"]Fairlo[/URL] 1.2: 16700:- Ecster 1.3: 17 000:- Resurs 1.4: 20000:- Saldo __________________ Etapp 2 2: 56 000:- konsumentkredit 3: 85 000:- re:member __________________ Etapp 3 4.1: 288 000:- Avida 4.2: 417 000 ICA [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Skuldreducering
Fortsatt skuldsatt pga återfall i spelmissbruk
Topp