Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Finns ingen väg ut för mig
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rollercoaster" data-source="post: 106981" data-attributes="member: 4053"><p>Jag var som jag skrev tidigare i samma sits som du i april. Jag valde att berätta. Det var oerhört jobbigt eftersom det inte var första gången för mig heller. Jag hade ställt till det flera gånger tidigare och han hade "räddat" situationen. Den här gången fanns det ingen annan utväg än Kronofogden för oss båda på obestämd framtid, helt och hållet på grund av mitt spelande, vilket skapade enorma skuldkänslor hos mig. Men jag kom fram till att alternativet var ändå värre. Det mest själviska alternativet och jag ville inte vara självisk längre. Jag ville inte lämna honom ensam med alla skulder och konsekvenser av mitt spelande. Även om han lämnade mig, så kände jag att jag var skyldig honom att vända på mitt liv och försöka göra rätt för mig. Jag var inte helt säker på att han skulle lämna mig heller. Han hade ju stannat kvar förut, fast inte riskerat Kronofogden. Jag visste att det var hans största fasa och han hade sagt att det skulle bli för mycket, att han skulle lämna mig om vi hamnade där på grund av mitt fördömda spelande. Men han stannade kvar. Han gav mig en sista chans mot alla odds och jag tog den chansen. Drygt sju månader senare är skulderna kvar och löneutmätningen igång för oss båda. Men det känns ändå tusen gånger bättre än i april. Berätta för din fru! Kanske kommer hon att ge dig en sista chans. Är det inte värt ett försök i alla fall? Ge inte upp allt och lämna henne genom att ta ditt liv för att slippa att eventuellt bli lämnad själv. Hon kanske stannar kvar. Det kanske är ångest, skam och självförakt som gör dig så övertygad om att hon kommer att lämna. De känslorna höll jag också på att drunkna i. Men tänk om hon överraskar dig? Den bästa lösningen är alltid att sluta spela, berätta att man ställt till det värre än någonsin och söka all hjälp man kan för att verkligen vända sitt liv. Det tror jag att du klarar om du ger det en chans!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rollercoaster, post: 106981, member: 4053"] Jag var som jag skrev tidigare i samma sits som du i april. Jag valde att berätta. Det var oerhört jobbigt eftersom det inte var första gången för mig heller. Jag hade ställt till det flera gånger tidigare och han hade "räddat" situationen. Den här gången fanns det ingen annan utväg än Kronofogden för oss båda på obestämd framtid, helt och hållet på grund av mitt spelande, vilket skapade enorma skuldkänslor hos mig. Men jag kom fram till att alternativet var ändå värre. Det mest själviska alternativet och jag ville inte vara självisk längre. Jag ville inte lämna honom ensam med alla skulder och konsekvenser av mitt spelande. Även om han lämnade mig, så kände jag att jag var skyldig honom att vända på mitt liv och försöka göra rätt för mig. Jag var inte helt säker på att han skulle lämna mig heller. Han hade ju stannat kvar förut, fast inte riskerat Kronofogden. Jag visste att det var hans största fasa och han hade sagt att det skulle bli för mycket, att han skulle lämna mig om vi hamnade där på grund av mitt fördömda spelande. Men han stannade kvar. Han gav mig en sista chans mot alla odds och jag tog den chansen. Drygt sju månader senare är skulderna kvar och löneutmätningen igång för oss båda. Men det känns ändå tusen gånger bättre än i april. Berätta för din fru! Kanske kommer hon att ge dig en sista chans. Är det inte värt ett försök i alla fall? Ge inte upp allt och lämna henne genom att ta ditt liv för att slippa att eventuellt bli lämnad själv. Hon kanske stannar kvar. Det kanske är ångest, skam och självförakt som gör dig så övertygad om att hon kommer att lämna. De känslorna höll jag också på att drunkna i. Men tänk om hon överraskar dig? Den bästa lösningen är alltid att sluta spela, berätta att man ställt till det värre än någonsin och söka all hjälp man kan för att verkligen vända sitt liv. Det tror jag att du klarar om du ger det en chans! [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Finns ingen väg ut för mig
Topp