Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Finns ingen väg ut för mig
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Annhha" data-source="post: 103940" data-attributes="member: 4186"><p>Skriver på din tråd igen Zedred då det gör mig så ont att du inte försöker ta tag i ditt spelberoende. Din fru är på sätt och vis medberoende då hon säkert anar något men inte tagit upp det med dig. Som medberoende så orkar man inte eller väljer att inte se. Jag önskar att du gör ett besök på stöd föreningen för Spelberoende, jag själv går i Trollhättan. Vet inte vart du bor men hoppas att det finns en sådan förening i närheten där du bor. På dessa möten sitter vi 15-20 personer som är i samma situation, spelberoende och även anhöriga är med om de vill. När du ser att du inte är ensam om att ha raserat ditt liv och hör deltagarnas livshistorier så kommer det att hjälpa dig att bli Spelfri även om ditt spelberoende är livet ut så går det att förbli Spelfri.Likaväl som det otroligt fina stöd på detta forum från alla medlemmar så får du ett lika fint stöd på dessa möten och där möter du spelberoende människor i verkligheten. Det är alla kategorier av människor, unga, äldre, kvinnor, män, chefer, lärare, dataingenjörer, ja listan kan göras hur lång som helst.</p><p>Så ge det en chans, berätta för din fru, skicka ett brev eller mail om det känns jobbigt att stå öga mot öga, så är hon lite förberedd och hon blir säkert besviken, förbannad och ledsen. Vem skulle inte bli det?. Tänker tillbaka på när jag säkert för femte gången var tvungen att säga att jag fallit tillbaka i spelet igen till min man i somras och dessutom misskött min skuldsanering under två månader. Då min man sa att han inte orkade mer och jag förstod det. När jag gjorde mitt självmordsförsök, överlevde och min man har jag kvar då han kommit över första chocken men framförallt för att han älskar mig och nu sitter här efter fyra månader senare och försöker hjälpa en medmänniska i liknande situation. Då var mitt liv nattsvart och nu sitter jag här och skriver till dig Zedred innan jag ska i väg till jobbet för jag vill att du ska våga berätta.</p><p>Ge det en chans Zedred berätta och låt din fru få ge sin syn på saken. Jag tror på dig Zedred.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Annhha, post: 103940, member: 4186"] Skriver på din tråd igen Zedred då det gör mig så ont att du inte försöker ta tag i ditt spelberoende. Din fru är på sätt och vis medberoende då hon säkert anar något men inte tagit upp det med dig. Som medberoende så orkar man inte eller väljer att inte se. Jag önskar att du gör ett besök på stöd föreningen för Spelberoende, jag själv går i Trollhättan. Vet inte vart du bor men hoppas att det finns en sådan förening i närheten där du bor. På dessa möten sitter vi 15-20 personer som är i samma situation, spelberoende och även anhöriga är med om de vill. När du ser att du inte är ensam om att ha raserat ditt liv och hör deltagarnas livshistorier så kommer det att hjälpa dig att bli Spelfri även om ditt spelberoende är livet ut så går det att förbli Spelfri.Likaväl som det otroligt fina stöd på detta forum från alla medlemmar så får du ett lika fint stöd på dessa möten och där möter du spelberoende människor i verkligheten. Det är alla kategorier av människor, unga, äldre, kvinnor, män, chefer, lärare, dataingenjörer, ja listan kan göras hur lång som helst. Så ge det en chans, berätta för din fru, skicka ett brev eller mail om det känns jobbigt att stå öga mot öga, så är hon lite förberedd och hon blir säkert besviken, förbannad och ledsen. Vem skulle inte bli det?. Tänker tillbaka på när jag säkert för femte gången var tvungen att säga att jag fallit tillbaka i spelet igen till min man i somras och dessutom misskött min skuldsanering under två månader. Då min man sa att han inte orkade mer och jag förstod det. När jag gjorde mitt självmordsförsök, överlevde och min man har jag kvar då han kommit över första chocken men framförallt för att han älskar mig och nu sitter här efter fyra månader senare och försöker hjälpa en medmänniska i liknande situation. Då var mitt liv nattsvart och nu sitter jag här och skriver till dig Zedred innan jag ska i väg till jobbet för jag vill att du ska våga berätta. Ge det en chans Zedred berätta och låt din fru få ge sin syn på saken. Jag tror på dig Zedred. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Finns ingen väg ut för mig
Topp