Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Finns det hopp trots lönutmättnings anm?

Finns det något ställe som kan ge mig chans att få låna trots att jag har bet anm , Jag blev helt skuldfri till fogden för 4 mån sedan och den hemska löneutmätningen över 1 års sedan den betalades av den helt till fogden.
Sitter som en råtta alltså tack för den lön utmätnings pricken och blir verkligen nekad över allt.

Men finns det något ställe som är mer humana och ger en chans?

Allt är verkligen extremt tacksam till er om du

Finns det något ställe som kan ge mig chans att få låna trots att jag har bet anm , Jag blev helt skuldfri till fogden för 4 mån sedan och den hemska löneutmätningen över 1 års sedan den betalades av den helt till fogden.
Sitter som en råtta alltså tack för den lön utmätnings pricken och blir verkligen nekad över allt.

Men finns det något ställe som är mer humana och ger en chans?

Allt är verkligen extremt tacksam till er om du
Ursäkta men vad är det som gör att du behöver låna igen? Jag frågar då jag själv har löneutmätning och tanken på nya lån när jag ör skuldfri ger mig rysningar..

Jag fick den lön utmätning pga att jag satt häktad i 7 månader, Så jag bestraffas för ett brott som jag blev friad från med men den utmätning håller på att döda mig alltså..

Du har en anmärkningar som heter utmätnkngsförsök?
Med den kan du glömma lån.

Jag fick den lön utmätning pga att jag satt häktad i 7 månader, Så jag bestraffas för ett brott som jag blev friad från med men den utmätning håller på att döda mig alltså..

Använd skadeståndet för tiden du satt att betala av på skulden.

Han säger ju att han är skuldfri. Bättre då att använda skadeståndet från JK till något roligt som man annars hade lånat till.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp