- Meddelanden
- 4
- Mottagna reaktioner
- 1
- Poäng
- 7
Avslag efter Avtal, men innan Avtal.......
Selene Finans Sverige AB...... Ja, va ska man säga om deras uppförandekod??
Detta företag bryter mot lagen och det är inget nytt... Deras marknadsföring kittlar konsumentlagen med en gåsfjäder, och glider omkring i sin egen avföring i bankernas ockerstia...
Fick Avslag på mailen efter 1 vecka (50.000
, men först Godkänd samt att de skickade ut Avtal som jag skrev på...
och då kom deras Avslag samma dag som jag la det på lådan... Varför i HELVETE skickar de
ut Avtal att skriva på... och sedan ger Avslag innan de fått tillbaka Avtal.... Märkligt!
I deras första mail som var ett Godkännande, användes ordet: Förhandsbeviljat.
Att det står: "För att vi skall kunna färdigbehandla din ansökan, ber vi dig underteckna kreditavtalet och skicka det till..." Kan omöjligt
betyda "För att vi ska kunna färdigbehandla och slutgiltigt godkänna din ansökan, ....".
För mig betyder det: färdigbehandla, och inget annat!! Avslag efter Avtal, men innan Avtal.......??
Jag vet att Juridiskt kommer de undan på att de utsatta stackare som vänder sig till Lånebolag, knappast heller kommer ha
råd att föra saken! Och Konsumentrådgivarna är inte särskilt sakliga och tyckte dessutom att det antagligen var mitt fel att
jag behövde ett snabbt Lån, och att jag inte kunde komma med något som inte redan är registrerat... Kul!
Länk till deras Standard-Svar: http://ff.selenefinans.se/SystemMessages/Accept.aspx
Har inga Anmärkningar men Villa och en del normala förfrågningar,
Fast Heltid och bra Lön.,.,, SUCK alltså! Har inte fått kopia på UC, så den biten KANSKE stämmer! Ifrågasätt helst inte mina
avsikter, men de flesta här förstår nog!
Finansbolagen sitter på makten att Leka med Folk i svåra tider!!!
Tack För Ordet!
Om Admin hittar en liknande kortare Tråd av mig någon annanstans, kan den kortare Raderas!!
Selene Finans Sverige AB...... Ja, va ska man säga om deras uppförandekod??
Detta företag bryter mot lagen och det är inget nytt... Deras marknadsföring kittlar konsumentlagen med en gåsfjäder, och glider omkring i sin egen avföring i bankernas ockerstia...
Fick Avslag på mailen efter 1 vecka (50.000
, men först Godkänd samt att de skickade ut Avtal som jag skrev på... och då kom deras Avslag samma dag som jag la det på lådan... Varför i HELVETE skickar de
ut Avtal att skriva på... och sedan ger Avslag innan de fått tillbaka Avtal.... Märkligt!
I deras första mail som var ett Godkännande, användes ordet: Förhandsbeviljat.
- Ordet Förhand betyder: Bestämma, överenskomma något på förhand.
- Ordet Beviljat betyder: Tillåta, Uppfylla, Tillmötesgå.
Att det står: "För att vi skall kunna färdigbehandla din ansökan, ber vi dig underteckna kreditavtalet och skicka det till..." Kan omöjligt
betyda "För att vi ska kunna färdigbehandla och slutgiltigt godkänna din ansökan, ....".
För mig betyder det: färdigbehandla, och inget annat!! Avslag efter Avtal, men innan Avtal.......??
Jag vet att Juridiskt kommer de undan på att de utsatta stackare som vänder sig till Lånebolag, knappast heller kommer ha
råd att föra saken! Och Konsumentrådgivarna är inte särskilt sakliga och tyckte dessutom att det antagligen var mitt fel att
jag behövde ett snabbt Lån, och att jag inte kunde komma med något som inte redan är registrerat... Kul!
Länk till deras Standard-Svar: http://ff.selenefinans.se/SystemMessages/Accept.aspx
Har inga Anmärkningar men Villa och en del normala förfrågningar,
Fast Heltid och bra Lön.,.,, SUCK alltså! Har inte fått kopia på UC, så den biten KANSKE stämmer! Ifrågasätt helst inte mina
avsikter, men de flesta här förstår nog!
Finansbolagen sitter på makten att Leka med Folk i svåra tider!!!
Tack För Ordet!
Om Admin hittar en liknande kortare Tråd av mig någon annanstans, kan den kortare Raderas!!