Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Smslån
Finance & accounting group, SCAM?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Helmer" data-source="post: 380403" data-attributes="member: 3947"><p>Ja det är tragiskt, folk borde lära sig i skolan att Inkasso använder ett företag av genom att köpa Inkasso tjänsten av ett annat bolag. I det här fallet är det bluff o båg och så taffligt gjort att personen hade varit bättre på sitt lurendrejeri om han hittat på "Inkasso björnen" och skrivit det i vänstra hörnet istället för att använda samma namn som sitt bluff företag.hade hen hittat på ett eget inkassobolag. Typ fordran gällande Finance & accounting group är överlåten till Inkasso Björnen så hade hen nästan lurat mig också. Men personen är så inkompent så hen fortsätter räkningen med att skriva dit Inkasso vilket jag som jobbar med leasing givetvis har större erfarenhet på området en random person.</p><p></p><p>Men jag tycker det är konstigt att någon överhuvudtaget betalar genom att personen faktiskt hittat på finance & accounting group. Så jag hoppas att eftersom tråden ligger högt upp på google att jag kan bidra med att detta aldrig kommer att leda till betalningsanmärkningar och att kfm aldrig kan driva in påhittade fodringar och eftersom det gått över 6 månader sedan brev 1 och 2 kom och inget från kfm så vet Hen som scammar oss att kfm faktiskt tar 900 kr av den som ligger bakom scammet och därför går det inte till kfm för att hen måste betala, folk bestrider och vinner eftersom det saknas substans i krävet.</p><p> </p><p>Så om någon läser detta så garanterar jag er att det inte kommer hända ett skit om man inte betala. Fråga dig själv varför ska du betala 379 kr till ett företag som inte finns och där det är tomt på faktura raden. Bara bluff. Trust mee!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Helmer, post: 380403, member: 3947"] Ja det är tragiskt, folk borde lära sig i skolan att Inkasso använder ett företag av genom att köpa Inkasso tjänsten av ett annat bolag. I det här fallet är det bluff o båg och så taffligt gjort att personen hade varit bättre på sitt lurendrejeri om han hittat på "Inkasso björnen" och skrivit det i vänstra hörnet istället för att använda samma namn som sitt bluff företag.hade hen hittat på ett eget inkassobolag. Typ fordran gällande Finance & accounting group är överlåten till Inkasso Björnen så hade hen nästan lurat mig också. Men personen är så inkompent så hen fortsätter räkningen med att skriva dit Inkasso vilket jag som jobbar med leasing givetvis har större erfarenhet på området en random person. Men jag tycker det är konstigt att någon överhuvudtaget betalar genom att personen faktiskt hittat på finance & accounting group. Så jag hoppas att eftersom tråden ligger högt upp på google att jag kan bidra med att detta aldrig kommer att leda till betalningsanmärkningar och att kfm aldrig kan driva in påhittade fodringar och eftersom det gått över 6 månader sedan brev 1 och 2 kom och inget från kfm så vet Hen som scammar oss att kfm faktiskt tar 900 kr av den som ligger bakom scammet och därför går det inte till kfm för att hen måste betala, folk bestrider och vinner eftersom det saknas substans i krävet. Så om någon läser detta så garanterar jag er att det inte kommer hända ett skit om man inte betala. Fråga dig själv varför ska du betala 379 kr till ett företag som inte finns och där det är tomt på faktura raden. Bara bluff. Trust mee! [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Smslån
Finance & accounting group, SCAM?
Topp