Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Film och tv tråden

The day of the jackal på Showtime? Sett dem 9 avsnitten som finns. Ser med spänning fram emot säsongsavslutningen :D
Jag kollar på Tele2Play och där heter den Schakalen. Jag har kollat fram till avsnitt 8, så jag har två avsnitt kvar att se fram emot :)

Jag kollar på Tele2Play och där heter den Schakalen. Jag har kollat fram till avsnitt 8, så jag har två avsnitt kvar att se fram emot :)
Handlar det om en man som försökte mörda Sharl De Gol (Fredric Forsajt)?

Handlar det om en man som försökte mörda Sharl De Gol (Fredric Forsajt)?
Vet inte vad filmen handlar om, men serien är det flertalet personer som råkar ut för Schakalen.

Kan tipsa om två dokumentärserier som följer amerikanska polisen, dels Body cam som för närvarande har 9 säsonger och den andra är High speed chase som har 2 säsonger.

Börjat kika på "Åremorden" känns lovande efter ett halvt avsnitt i alla fall.

Jag är väl inte helt ensam att gilla dokusåpor typ Farmen, Robinson och Idol. Många gånger tycker jag sådana här serier faktiskt är intressantare än filmer med etablerade skådespelare. Däremot har jag aldrig sett typ Paradise Hotel men det beror väl främst på att jag inte har kanalen ifråga. Är klart impad över Sveriges Mästerkock och Hela Sverige Bakar. Bonde Söker Fru tillhör väl däremot inte favoriterna. :(

Bästa (skräck)filmer är nog The Shining och The Omen. :)

Indiana Jones
filmerna är ju roliga! :tummen:

Kollade på ”Stenbeck” igår. Finns på svtplay. Stark början, när han var kreativ och utmanade monopolen inom telefoni och tv. Men det var också en ensam man, då han inte kunde vara på alla platser samtidigt.
Summerat, en riktigt bra serie om man gillar finans, juridik och teknisk nutidshistoria :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp