Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Fick jag lånet?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ANG" data-source="post: 370395" data-attributes="member: 5090"><p>Wohooo!!!</p><p>Sökte egentligen 500.000. Så fick bara ett endaste erbjudande men tog det för att tillfälligt lösa lite sluta grejer. Mitt i en husförsäljning där vi kommer göra en vinst på minst 1.3-1.5 kanske med lite tur.</p><p></p><p>inga förfrågningar (1 försvann idag därför sökte jag). Inget hos KFM eller Inkasso.</p><p>0,9 i UC</p><p>33 i lön</p><p></p><p>bolån 50% av 2.3 milj</p><p>MasterCard 175’… (ja jag vet…)</p><p>Klarna 10’</p><p>Qliro 8’</p><p>Brocc 389’</p><p></p><p>så jag kommer lösa klarna, Qliro, MasterCard och lägga resten hos Brocc för att sen lösa när husaffärer är klar. Räntan blev densamma som hos Brocc på 11. Men det handlar om 2-3 månader och jag står handfallen. Klarna, Qliro och MaserCard har mycket högre ränta så dem vill jag ha bort.</p><p></p><p>Ligger i separation där den andra parten inte betalar ett skit och jag ska betala både hus och mitt nya boende. Två tonårsgrabbar dessutom. </p><p>Så då hoppas jag att pengarna landar på kontot i morgon så jag kan lösa det jag vill och kunna andas ut ett tag.</p><p>Kreditkortet drar väl ner betyget en del har jag förstått så det blir ju gött att bli av med.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ANG, post: 370395, member: 5090"] Wohooo!!! Sökte egentligen 500.000. Så fick bara ett endaste erbjudande men tog det för att tillfälligt lösa lite sluta grejer. Mitt i en husförsäljning där vi kommer göra en vinst på minst 1.3-1.5 kanske med lite tur. inga förfrågningar (1 försvann idag därför sökte jag). Inget hos KFM eller Inkasso. 0,9 i UC 33 i lön bolån 50% av 2.3 milj MasterCard 175’… (ja jag vet…) Klarna 10’ Qliro 8’ Brocc 389’ så jag kommer lösa klarna, Qliro, MasterCard och lägga resten hos Brocc för att sen lösa när husaffärer är klar. Räntan blev densamma som hos Brocc på 11. Men det handlar om 2-3 månader och jag står handfallen. Klarna, Qliro och MaserCard har mycket högre ränta så dem vill jag ha bort. Ligger i separation där den andra parten inte betalar ett skit och jag ska betala både hus och mitt nya boende. Två tonårsgrabbar dessutom. Så då hoppas jag att pengarna landar på kontot i morgon så jag kan lösa det jag vill och kunna andas ut ett tag. Kreditkortet drar väl ner betyget en del har jag förstått så det blir ju gött att bli av med. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Fick jag lånet?
Topp