Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Fick besked nu. Får förtidsåterbetalning av skatten nästa vecka!
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lize" data-source="post: 178032" data-attributes="member: 1435"><p>Helt rätt de skiter att skicka in, moralen har blivit mycket sämre och ibland om de ids svara så hänvisar de till att de inte behöver redovisa dröjsmålsräntor även fast de är avdragsgilla. Jag fick inte ihop det jag betalt till KFM med hur lite skulden hade sjunkit och de inskickade ränteuppgifterna för inkomstår 2018. Jämfört med 2017 så diffade ränteuppgifterna med över 100 tkr, jag gjorde mej visserligen skuldfri november 2018, men en sådan diff var inte möjlig ändå. Jag hade 23 olika långivare som jag ringde, mejlade och bad dem skicka rätt uppgifter till Skatteverket, men icke, så jag betalade vackert in restskatten (hade jämkning och ja den var rapporterad till KFM). Jag har haft ovanligt mycket att stå i efter sommaren både med vattenskada hemma och jobbet, men strax före jul blev jag riktigt ilsken på detta när jag hade tid att tänka ordentligt, så jag skickade in en omprövning till Skatteverket. Den enda som jag kunde få uppgifter från var KFM som klart i en nådig lunta kunde redovisa hur mycket jag betalt i löneutmätning varje månad, samt att de redovisade exakt hur mycket som hade gått till ränta, amortering och avgifter per månad och per fordringsägare, det stod målnummer, men jag skickade med ett gammalt utdrag där det stod vilka fordringsägarna var bakom varje målnummer. Förra veckan fick jag besked att Skatteverket godkänner omprövningen, vilket blev drygt 21 tkr tillbaka.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lize, post: 178032, member: 1435"] Helt rätt de skiter att skicka in, moralen har blivit mycket sämre och ibland om de ids svara så hänvisar de till att de inte behöver redovisa dröjsmålsräntor även fast de är avdragsgilla. Jag fick inte ihop det jag betalt till KFM med hur lite skulden hade sjunkit och de inskickade ränteuppgifterna för inkomstår 2018. Jämfört med 2017 så diffade ränteuppgifterna med över 100 tkr, jag gjorde mej visserligen skuldfri november 2018, men en sådan diff var inte möjlig ändå. Jag hade 23 olika långivare som jag ringde, mejlade och bad dem skicka rätt uppgifter till Skatteverket, men icke, så jag betalade vackert in restskatten (hade jämkning och ja den var rapporterad till KFM). Jag har haft ovanligt mycket att stå i efter sommaren både med vattenskada hemma och jobbet, men strax före jul blev jag riktigt ilsken på detta när jag hade tid att tänka ordentligt, så jag skickade in en omprövning till Skatteverket. Den enda som jag kunde få uppgifter från var KFM som klart i en nådig lunta kunde redovisa hur mycket jag betalt i löneutmätning varje månad, samt att de redovisade exakt hur mycket som hade gått till ränta, amortering och avgifter per månad och per fordringsägare, det stod målnummer, men jag skickade med ett gammalt utdrag där det stod vilka fordringsägarna var bakom varje målnummer. Förra veckan fick jag besked att Skatteverket godkänner omprövningen, vilket blev drygt 21 tkr tillbaka. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Fick besked nu. Får förtidsåterbetalning av skatten nästa vecka!
Topp