Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Ferratum inkasso

hej! Ni som släppt erat ferratum till inkasso på senaste tiden, hur gick det? Efter hur lång tid släppte dom det till inkasso när ni inte hade betalat, vilket inkasso hamnade det hos och fick ni bra avbetalningsplaner? Är dom helt galna med mejl, post och samtal?

hej! Ni som släppt erat ferratum till inkasso på senaste tiden, hur gick det? Efter hur lång tid släppte dom det till inkasso när ni inte hade betalat, vilket inkasso hamnade det hos och fick ni bra avbetalningsplaner? Är dom helt galna med mejl, post och samtal?
Mitt Ferrarum lån låg jag efter med 20k , dom skickade det vidare till axactor för 3 dagar sen fick jag Mail om . Så kommer väl brev från axactor snart ... ferratum är ju helt galna med ringadet

Mitt Ferratum lån hamna hos sileo kapital,dom var helt okey.

På hur många månader hade ni inte betalat?

Jag låg efter med 3 eller 4 månader,och det blev uppsagd.Min skuld var enbart 5000kr.

Fick mitt från inkasso idag , kom ifrån axactor som dom skrev från början .. mailade dom och frågade om 2000 kr i mån gå bra .. och det gick jättebra :) så dom vekar mänskliga :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp