Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Jag lyckades!
Fast motiverad att bli av med 535k i skuld
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Oturfans" data-source="post: 249159" data-attributes="member: 5307"><p>Hursomhelst, Ligger här på min dubbelmadrass klockan 03.34. Tänkte jag skulle skrivs här...</p><p></p><p>Har suttit och tänkt över mitt liv nu ett tag. Känslan av hur jag kände 8 månader sen är äcklig. Vart jag var då och vart jag är nu, men framförallt vart jag kommer vara.</p><p>Tänker hur hela mitt liv skulle sett ut om situationen var olöslig, om alla lånen hade gått till kronofogden, om jag inte hade ett välbetald jobb, om jag inte hade styrkan till att kämpa, om gymmet inte fanns, om jag skulle tagit självmord. (För jag tänkte på det då).</p><p>Den känslan som jag beskriver ger mig gåshud och tårar.</p><p>Jag har amorterat bort EXAKT HALVA min skuld på 10 månader. 467k från början är nu i april 233k. Så jävla läskigt.</p><p></p><p>Jag jobbar inte längre övertider för jag tycker att jag inte behöver det. Shit.. Vad fan har jag gått igenom.</p><p></p><p>En sak jag vet som är säker iaf är att när jag blir fri, så kommer inget stoppa mig från att jaga Mina drömmar och mål. Jag vet jag kan lyckas. </p><p>Jag försöker så gott jag kan beskriva hur jag känner men det är obeskrivligt. </p><p>Jag älskar mig själv, ja. Kommer alltid att göra efter denna resa. Prio 1 i livet är "jaget"</p><p>Ursäkta ordspråket men fuck allt och alla som hindrar dig eller försöker krossa dig. </p><p>Fan behöver sömn. Måste gå jobba imorgon</p><p>Godnatt mina vänner</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Oturfans, post: 249159, member: 5307"] Hursomhelst, Ligger här på min dubbelmadrass klockan 03.34. Tänkte jag skulle skrivs här... Har suttit och tänkt över mitt liv nu ett tag. Känslan av hur jag kände 8 månader sen är äcklig. Vart jag var då och vart jag är nu, men framförallt vart jag kommer vara. Tänker hur hela mitt liv skulle sett ut om situationen var olöslig, om alla lånen hade gått till kronofogden, om jag inte hade ett välbetald jobb, om jag inte hade styrkan till att kämpa, om gymmet inte fanns, om jag skulle tagit självmord. (För jag tänkte på det då). Den känslan som jag beskriver ger mig gåshud och tårar. Jag har amorterat bort EXAKT HALVA min skuld på 10 månader. 467k från början är nu i april 233k. Så jävla läskigt. Jag jobbar inte längre övertider för jag tycker att jag inte behöver det. Shit.. Vad fan har jag gått igenom. En sak jag vet som är säker iaf är att när jag blir fri, så kommer inget stoppa mig från att jaga Mina drömmar och mål. Jag vet jag kan lyckas. Jag försöker så gott jag kan beskriva hur jag känner men det är obeskrivligt. Jag älskar mig själv, ja. Kommer alltid att göra efter denna resa. Prio 1 i livet är "jaget" Ursäkta ordspråket men fuck allt och alla som hindrar dig eller försöker krossa dig. Fan behöver sömn. Måste gå jobba imorgon Godnatt mina vänner [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Jag lyckades!
Fast motiverad att bli av med 535k i skuld
Topp