Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Fairlo räntesänkning
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gaston" data-source="post: 435352" data-attributes="member: 2967"><p>Så sjukt glad att jag lyckades få bort skitbolaget <a href="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/9068" target="_blank">Fairlo</a> för något år sedan. Minns när de kom som en frisk spelare och faktiskt gav hyffsade räntor (relativt sett). Men när jag skulle försöka betala av både "Lösa" och "Vardag" (tror jag lånen hette) så gick det enligt dem inte att betala in båda konventionellt med fakturanummer osv. Bara det ena, det andra gick bara med inbetalningar via appen. Minns inte exakt hur det gick till, men till slut lyckades jag i alla fall betala av skiten med ett kreditkort och kunde säga upp eländet . Kan det vara en väg? Om du har möjlighet. Att du betalar ner till 70 K från någon annan kredit (med mindre ränta) och sen sänker din kredit till att kunna få 20 procent? Håller med om att det låter galet att du ska få högre ränta med den högre krediten. Förr var ju det målet hos dem; att få höja så man fick lägre ränta. Förutom vilseledande reklam om hur schyssta och billiga de är verkar de jobba mycket med olika sätt att locka in folk i fällor och sen stänga dörren bakom så man är inlåst och har svårt att ens betala sig ur deras klor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gaston, post: 435352, member: 2967"] Så sjukt glad att jag lyckades få bort skitbolaget [URL="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/9068"]Fairlo[/URL] för något år sedan. Minns när de kom som en frisk spelare och faktiskt gav hyffsade räntor (relativt sett). Men när jag skulle försöka betala av både "Lösa" och "Vardag" (tror jag lånen hette) så gick det enligt dem inte att betala in båda konventionellt med fakturanummer osv. Bara det ena, det andra gick bara med inbetalningar via appen. Minns inte exakt hur det gick till, men till slut lyckades jag i alla fall betala av skiten med ett kreditkort och kunde säga upp eländet . Kan det vara en väg? Om du har möjlighet. Att du betalar ner till 70 K från någon annan kredit (med mindre ränta) och sen sänker din kredit till att kunna få 20 procent? Håller med om att det låter galet att du ska få högre ränta med den högre krediten. Förr var ju det målet hos dem; att få höja så man fick lägre ränta. Förutom vilseledande reklam om hur schyssta och billiga de är verkar de jobba mycket med olika sätt att locka in folk i fällor och sen stänga dörren bakom så man är inlåst och har svårt att ens betala sig ur deras klor. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Fairlo räntesänkning
Topp