Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Fairlo, max 100000kr
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="noll" data-source="post: 291578" data-attributes="member: 317"><p>I mitten av december levlade jag från 10.000 till 20.000 kr. Hade då gjort 3 inbet i tid. Fick då ny avbet.plan som skulle börja slutet januari. Drog på mig ca 5 förfrågni ngar från Bisnode i dec/jan utöver de många jag redan hade så hade kanske 10 förfrågningar senaste 2 månaderna (Fairlo undantagen). Drog ändå iväg en ansökan att levla i fredags trots att jag än inte hunnit betala in på den nya planen och döm om min förvåning när jag fick levla igen och nu till 30.000 kr! Det enda jag gjorde var att drastiskt minska summan utgifter för övr lån till 800 kr samt som tidigare angav jag min del av hyran till 1250 kr. Förstår inte riktigt deras regler nu...allt för många Bisnode på kort tid och fortfarande bara 3 inbet gjorda....Dessa 10.000 räddar mig från inkasso på 2 ställen där det brann. </p><p>Ps; Ja, och för den som undrar om sanningshalten i min summa 800 kr för övr lån och min del av hyra 1250 kr kan sluta fundera. Min man betalar stora delar av våra utgifter så 800 resp 1250 är vad jag betalar/mån.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="noll, post: 291578, member: 317"] I mitten av december levlade jag från 10.000 till 20.000 kr. Hade då gjort 3 inbet i tid. Fick då ny avbet.plan som skulle börja slutet januari. Drog på mig ca 5 förfrågni ngar från Bisnode i dec/jan utöver de många jag redan hade så hade kanske 10 förfrågningar senaste 2 månaderna (Fairlo undantagen). Drog ändå iväg en ansökan att levla i fredags trots att jag än inte hunnit betala in på den nya planen och döm om min förvåning när jag fick levla igen och nu till 30.000 kr! Det enda jag gjorde var att drastiskt minska summan utgifter för övr lån till 800 kr samt som tidigare angav jag min del av hyran till 1250 kr. Förstår inte riktigt deras regler nu...allt för många Bisnode på kort tid och fortfarande bara 3 inbet gjorda....Dessa 10.000 räddar mig från inkasso på 2 ställen där det brann. Ps; Ja, och för den som undrar om sanningshalten i min summa 800 kr för övr lån och min del av hyra 1250 kr kan sluta fundera. Min man betalar stora delar av våra utgifter så 800 resp 1250 är vad jag betalar/mån. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Fairlo, max 100000kr
Topp