Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Förstahandskontrakt, plats nr 3 i kön?

Kanske lite annan tema men ni som har fått lägenhet via bostadsförmedlingen, vilken plats i kö var ni? Är på plats 3 men vågar inte drömma att vi får den lägenhet.

Kanske lite annan tema men ni som har fått lägenhet via bostadsförmedlingen, vilken plats i kö var ni? Är på plats 3 men vågar inte drömma att vi får den lägenhet.
Jag/vi fick när jag (huvudsökande) var på plats 2. Detta var nyligen. Fick nycklarna till lägenheten den 15:e November.

Men vet med mig förut att jag typ varit på plats 5-6 och kommit 1:a men att jag då tackat nej. Så ett par placeringar kan man absolut klättra. Men det är oftare att man klättar ett par placeringar och kommer lite närmare förstaplatsen men att någon annan ändå kniper den än att man klättrar ett par placeringar och faktiskt hamnar först känns det som.

Ett spel det där. Gäller att söka lägenheten under ”rätt tider” när inte så många andra flyttar, gäller att ha ett visst flyt, inte ha för mycket skulder eller anmärkningar (helst inga), att man är inne och kollar kontinuerligt, med mera…
Fick min lägenheten efter nästan exakt 10 års köande.
Önskar dig lycka till!

16 år i kö men har skuldsaneringen slm hyresvärd godkänner.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp