Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

första gången här

Jag är studerande fram till i juni, sedan har jag sommarjobb. Nu till mitt stora problem. Jag hade en enskild firma tillsammans med min mamma tidigare som jag stod för. Hon skötte den. Den är avslutad men nu har det uppstått en skatteskuld på 25000 kr. Hon har absolut inga möjligheter att betala den p.g.a anmärkningar o skuld till fogden. Nu går det väl snart till Kronofogden o det får bara inte hända då mitt mål är att starta eget efter studietiden. Jag kom på nu att jag kanske får låna pengar någonstans. jag har inga anmärkningar men ingen inkomst mer än nu studiebidrag o studielån o sedan för sommarjobbet. Jag har suttit o tittat efter låneinstitut o banker men vilken djungel! Snälla hjälp mig tack!

har du pratat med skatteverket hur du kan göra?vet inte om det gåt avb skatteskulder.men prata med dom.
lån utan nån form av fasst anställning kan bli svårt.nästan omöjligt.men kan tipsa om lendo.1 uc men de har flera banker.du kan även testa thorn.men rekomenderar de inte.får du problem med betalning eller blir sen så har du dom ringandes o smsande o tid o otid.men ringa skatteverket tycker jag du gör först.

hej! Tack för svaret. jag har pratat med skatteverket o sa att jag kan betala tillbaka det i sommar men det gick d inte med på! Så stelbenta. Ok då kollar jag med ngn då!

jag misstänkte nästan det.fattar inte hur de kan tro man har de pengarna.det trista är ju nu att du riskerar anm.jag håller tummarna du får nått lån.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp