Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Första från inkasso

Förlåt för sen svar! Nej den är kvar fortfarande på min uc, jag valde att delbetala hos Sergel. Och nej fick aldrig missköt kredit av den heller.
Sen vet jag inte om man får det om man missköter sin delbetalning till inkasso, kanske därför den ligger kvar på uc?

Förlåt för sen svar! Nej den är kvar fortfarande på min uc, jag valde att delbetala hos Sergel. Och nej fick aldrig missköt kredit av den heller.
Sen vet jag inte om man får det om man missköter sin delbetalning till inkasso, kanske därför den ligger kvar på uc?
Försvann skulden till Qliro från UC sen efter att den gick till Sergel? Och ingen missbrukad kredit registrerades i efterhand?

Försvann skulden till Qliro från UC sen efter att den gick till Sergel? Och ingen missbrukad kredit registrerades i efterhand?
Hej vill ställa en fråga..Hur många månadsfakturor var du sen med innan de skickades till inkasso. Jag är sen med 2 fakturor och kommer kunna betala de två med den 3 fakturan, hinner jag det innan det går iväg tro?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp