Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Första från inkasso

Så, nu kom den första fakturan från inkasso.
Känns tungt även om det är som planerat. Den kommer från qliro och är på ca 30000.
Ska jag inte göra nånting eller är det smartare att gå in och ansöka om avbetalningsplan, även om jag inte komma kunna betala den heller? Tänker om det drar ut mer på tiden innan den går vidare till kf.

Känns tungt även om det är som planerat. Den kommer från qliro och är på ca 30000.
Ska jag inte göra nånting eller är det smartare att gå in och ansöka om avbetalningsplan, även om jag inte komma kunna betala den heller? Tänker om det drar ut mer på tiden innan den går vidare till kf.
Fick du missbrukad kredit?

Fick min från fairlos egna inkasso igår. Min rådgivare sa att inte göra avbetalningsplan..inte lönt om skuldsanering ska sökas.

Nyfiken, ser du något på din kredit om missbrukad kredit ? Du fick fakturan från Sergel?

Vart ska jag se det? gick in på minus.se där syns ingenting än alla fall.

Ok förstår. Borde inte skulden försvinna från uc när den går in till inkasso? Syns den där för dig också ?

Kollade uc uppdatering, missköt kredit uppdateras 5gånger i veckan. Känns som de borde vara uppdaterad nu haha

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp