Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Förstört livet
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="2pac" data-source="post: 188317" data-attributes="member: 3711"><p>Du ska självklart kämpa för dig själv och för din dotter. Du fyller en funktion idag i säkert mångas liv vare sig du tror det eller inte. </p><p></p><p>Det första du måste göra är att förlåta dig själv och släppa självföraktet. Detta är det absolut svåraste steget och jag tror det är vad många behöver mest hjälp med, jag behövde det i varje fall. Förstå att du kan VÄLJA att stanna, leva känslomässigt i det förflutna och vad du har gjort och på så sätt aldrig ta dig ur det här eller vara snäll mot dig själv och gå vidare. Förlika dig själv med att du har ett problem, och det är helt OK, alla har problem. </p><p></p><p>Du behöver inte söka hjälp i vården nu direkt om du inte är redo även om det inom sin tid säkert vore bra, men jag kan varmt rekommendera att ha någon att prata med om detta, en spelförening vore det bästa för dig tror jag. Men även en god vän eller två hade varit bra. Ödsla inte tid och kraft på att reflektera över vad andra kommer tänka om dig, de flesta kommer inte tänka sämre om dig men även om de skulle göra det så är det viktigaste vad du tycker om dig själv. </p><p></p><p>Sätt upp kortsiktiga för dig själv nu i början och om några månader kanske lite längre sikt också, hitta saker som motiverar dig och kriga dig ur detta. Det finns inga genvägar, jag har försökt med genvägar i 9 år men bara förvärrat min situation i slutändan. </p><p></p><p>Glöm aldrig men förlåt dig själv, använd verktyg för att läka (vänner, familj, spelförening etc), gör saker som får dig att må bra, hitta motivation och KÄMPA</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="2pac, post: 188317, member: 3711"] Du ska självklart kämpa för dig själv och för din dotter. Du fyller en funktion idag i säkert mångas liv vare sig du tror det eller inte. Det första du måste göra är att förlåta dig själv och släppa självföraktet. Detta är det absolut svåraste steget och jag tror det är vad många behöver mest hjälp med, jag behövde det i varje fall. Förstå att du kan VÄLJA att stanna, leva känslomässigt i det förflutna och vad du har gjort och på så sätt aldrig ta dig ur det här eller vara snäll mot dig själv och gå vidare. Förlika dig själv med att du har ett problem, och det är helt OK, alla har problem. Du behöver inte söka hjälp i vården nu direkt om du inte är redo även om det inom sin tid säkert vore bra, men jag kan varmt rekommendera att ha någon att prata med om detta, en spelförening vore det bästa för dig tror jag. Men även en god vän eller två hade varit bra. Ödsla inte tid och kraft på att reflektera över vad andra kommer tänka om dig, de flesta kommer inte tänka sämre om dig men även om de skulle göra det så är det viktigaste vad du tycker om dig själv. Sätt upp kortsiktiga för dig själv nu i början och om några månader kanske lite längre sikt också, hitta saker som motiverar dig och kriga dig ur detta. Det finns inga genvägar, jag har försökt med genvägar i 9 år men bara förvärrat min situation i slutändan. Glöm aldrig men förlåt dig själv, använd verktyg för att läka (vänner, familj, spelförening etc), gör saker som får dig att må bra, hitta motivation och KÄMPA [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Förstört livet
Topp