Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Förskottslön Inkasso

Fick mail kl 03:55 ;) från Förskottslön om att de skickar till Inkasso snart. De verkar ha dumpat Svea och har nu startat ett eget inkassobolag som heter FSI Inkasso med samma adress som Förskottslön...Någon som fått betalplan där? Eller det är max 1 månad anstånd som man hade hos Svea?

Fick mail kl 03:55 ;) från Förskottslön om att de skickar till Inkasso snart. De verkar ha dumpat Svea och har nu startat ett eget inkassobolag som heter FSI Inkasso med samma adress som Förskottslön...Någon som fått betalplan där? Eller det är max 1 månad anstånd som man hade hos Svea?

Jag har fått betalplan. 1500kr/mån. Min skuld skulle ha betalats i januari och igår fick jag första inkassokrav och mejlade direkt till FSI och fick betalplan.
De har nog missat mig. Hahaha

Skönt att dom dumpat SVEA...

Nån som nyligen dumpat sitt förskottslön till inkasso?
Är de fortfarande deras egna eller kör de med svea ?

Fick i våras från Svea ! Inga avbetalningsplaner var tillgängliga då , skulle upp med 8k så släppte det vidare

Fick i våras från Svea ! Inga avbetalningsplaner var tillgängliga då , skulle upp med 8k så släppte det vidare
Usch, haha hoppas de dumpat Svea och kör med sitt egna, Dum som man är har man ju kunnat slutat ta ut därifrån varje månad. Men gjorde ju inte de, o nu i december när ja är föräldrarledig så blir de mindre lön, hade vart skönt o sluppit betalt tillbaka 6k direkt, visst kan man ansöka igen o betala igen senare. Men fan nångång måste de ju ta slut..
Tänkte om ja tar bort autogiro nu, och låter de gå till Inkasso o betalar dom istället så kan man inte "låna om och låna om" hela jäkla tiden.

Usch, haha hoppas de dumpat Svea och kör med sitt egna, Dum som man är har man ju kunnat slutat ta ut därifrån varje månad. Men gjorde ju inte de, o nu i december när ja är föräldrarledig så blir de mindre lön, hade vart skönt o sluppit betalt tillbaka 6k direkt, visst kan man ansöka igen o betala igen senare. Men fan nångång måste de ju ta slut..
Tänkte om ja tar bort autogiro nu, och låter de gå till Inkasso o betalar dom istället så kan man inte "låna om och låna om" hela jäkla tiden.
Så hade jag gjort , man måste bryta lånandet någon gång ! Annars håller man på tills man är pensionär :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp