Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Smslån
Förskottslön, aktiva? Utbetalningstid?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jägob Lögoinen" data-source="post: 265518" data-attributes="member: 4905"><p>För det första har jag aldrig sagt att jag hatar något av företagen (vad jag kommer ihåg). Och när sa jag att de gånger jag och min sambo inte blir beviljade lån ALLTID beror på företagen? Det är du som snurrar till det på alla punkter snarare och varför ska du in och peta i vad jag tycker? Låt mig ha min åsikt och du din, passar det inte dig behöver du inte gå in och rätta mig efter din åsikt punkt slut.</p><p>Vem sa att jag tycker aktörerna är oseriösa för att jag inte fick dem beviljade? Har ju fått samtliga beviljade i stort sett och det är ju för att jag haft dem länge och vet precis hur de funkar som jag har min åsikt, så det du säger stämmer inte. Och att du ens håller koll på vad jag skriver och säger visar på att du har för mycket fritid.</p><p>Jag hjälper folk, guidar dem här och försöker komma med mina bästa råd, däribland har jag åsikter (som alla andra) som jag har rätt att vädra utan att någon ska försöka ge mig en tillrättavisning. Du exempelvis tycker ju Holm Bank är så otroligt bra, men sanningen är att du enbart tycker det för du tillhör 1 av typ 3 som fått 150 k beviljat med sämre förutsättningar som vi alla hört hundra gånger snart. Det är ju bara du och någon till som gillar Holm exempelvis, jag har 30k beviljat från Holm men jag tycker forfarande de är oseriösa för allt tyder på det. Däremot tyder ingenting på att jag pratar dåligt om företagen för jag inte får något beviljat eftersom det inte stämmer. Tänk om alla tyckte lika. Och hur skulle företag som Holm Bank kunna utvecklas om alla kunder var som du(nöjda bara för att de fått beviljat det högsta) då får företaget aldrig höra vad de behöver förbättra eller jobba på. Tack och bock.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jägob Lögoinen, post: 265518, member: 4905"] För det första har jag aldrig sagt att jag hatar något av företagen (vad jag kommer ihåg). Och när sa jag att de gånger jag och min sambo inte blir beviljade lån ALLTID beror på företagen? Det är du som snurrar till det på alla punkter snarare och varför ska du in och peta i vad jag tycker? Låt mig ha min åsikt och du din, passar det inte dig behöver du inte gå in och rätta mig efter din åsikt punkt slut. Vem sa att jag tycker aktörerna är oseriösa för att jag inte fick dem beviljade? Har ju fått samtliga beviljade i stort sett och det är ju för att jag haft dem länge och vet precis hur de funkar som jag har min åsikt, så det du säger stämmer inte. Och att du ens håller koll på vad jag skriver och säger visar på att du har för mycket fritid. Jag hjälper folk, guidar dem här och försöker komma med mina bästa råd, däribland har jag åsikter (som alla andra) som jag har rätt att vädra utan att någon ska försöka ge mig en tillrättavisning. Du exempelvis tycker ju Holm Bank är så otroligt bra, men sanningen är att du enbart tycker det för du tillhör 1 av typ 3 som fått 150 k beviljat med sämre förutsättningar som vi alla hört hundra gånger snart. Det är ju bara du och någon till som gillar Holm exempelvis, jag har 30k beviljat från Holm men jag tycker forfarande de är oseriösa för allt tyder på det. Däremot tyder ingenting på att jag pratar dåligt om företagen för jag inte får något beviljat eftersom det inte stämmer. Tänk om alla tyckte lika. Och hur skulle företag som Holm Bank kunna utvecklas om alla kunder var som du(nöjda bara för att de fått beviljat det högsta) då får företaget aldrig höra vad de behöver förbättra eller jobba på. Tack och bock. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Smslån
Förskottslön, aktiva? Utbetalningstid?
Topp