Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Försöker få ett samlingslån.
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="WhatIsWrongWithThe World" data-source="post: 481870" data-attributes="member: 14211"><p>Jag har testat att maximera mina förfrågningar för att se vilket kreditbetyg på UC jag kunde nå. Jag har för mig att det var 24,9 och över det var omöjligt att komma. Då hade jag synliga skulder hos UC på 200 000 kronor ungefär.</p><p></p><p>Riskprognoserna du ser på kopiorna är dock rätt ointressanta då jag kunde ha allt från runt 10 procent upp till 88,8 procent där beroende på vilken av bankerna jag tittade på (eller låneförmedlare).</p><p></p><p>Jag hade riskprognos på 1,36 procent i december när jag köpte en träningscykel för 1 900 kronor. Jag fick inte den på betala senare (eller om det var avbetalning ) via <a href="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/9044" target="_blank">Svea</a> märkligt nog. Qliro var det dock inget problem med då jag redan använder dem.</p><p></p><p>I dag har jag 5,2 i kreditbetyg och har väl åtta till tio förfrågningar — som dock försvinner nu i början av april.</p><p></p><p>Jag försöker själv samla ihop mitt skit jag har. Men för drygt ett år sen så var jag chanslös på 24,9 procent. Fick inga erbjudanden alls.</p><p></p><p>Så du får bara ta dig igenom det i ett år så du blir av med förfrågningarna — och troligen är du nästan av med alla skulder då också.</p><p></p><p>Men jag får inte ihop det hur du kan ha så högt (uselt) kreditbetyg. Utan anmärkningar så vore det omöjligt med tanke på att jag inte kunde nå över 24,9 själv.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="WhatIsWrongWithThe World, post: 481870, member: 14211"] Jag har testat att maximera mina förfrågningar för att se vilket kreditbetyg på UC jag kunde nå. Jag har för mig att det var 24,9 och över det var omöjligt att komma. Då hade jag synliga skulder hos UC på 200 000 kronor ungefär. Riskprognoserna du ser på kopiorna är dock rätt ointressanta då jag kunde ha allt från runt 10 procent upp till 88,8 procent där beroende på vilken av bankerna jag tittade på (eller låneförmedlare). Jag hade riskprognos på 1,36 procent i december när jag köpte en träningscykel för 1 900 kronor. Jag fick inte den på betala senare (eller om det var avbetalning ) via [URL="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/9044"]Svea[/URL] märkligt nog. Qliro var det dock inget problem med då jag redan använder dem. I dag har jag 5,2 i kreditbetyg och har väl åtta till tio förfrågningar — som dock försvinner nu i början av april. Jag försöker själv samla ihop mitt skit jag har. Men för drygt ett år sen så var jag chanslös på 24,9 procent. Fick inga erbjudanden alls. Så du får bara ta dig igenom det i ett år så du blir av med förfrågningarna — och troligen är du nästan av med alla skulder då också. Men jag får inte ihop det hur du kan ha så högt (uselt) kreditbetyg. Utan anmärkningar så vore det omöjligt med tanke på att jag inte kunde nå över 24,9 själv. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Försöker få ett samlingslån.
Topp