Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Försäkrings ersättning Ärr

Hej!

Har sökt ersättning för en skada som uppstod förra året (ett ärr) ovanför ögonbrynet som är 3CM långt och 0.5CM tjockt Trygg-Hansa önskar betala ut 3000kr till mig för det (vilket fortfarande är mycket pengar absolut) dock har man läst om folk som fått 18000 i ersättning för mindre ärr?

Är det värt att överklaga , de kan ju inte ge ut mindre än 3000 iallafall

Hej!

Har sökt ersättning för en skada som uppstod förra året (ett ärr) ovanför ögonbrynet som är 3CM långt och 0.5CM tjockt Trygg-Hansa önskar betala ut 3000kr till mig för det (vilket fortfarande är mycket pengar absolut) dock har man läst om folk som fått 18000 i ersättning för mindre ärr?

Är det värt att överklaga , de kan ju inte ge ut mindre än 3000 iallafall
Det är för lite. Min dotter fick 15000 kr för ett ärr ovanför ögonbrynet som var ganska tunt.

Var f.ö 20 vid tillfället!

OCH TACK för ett svar. Har överklagat redan i Tisdags men får se vad de säger
Är inte kunde hos de längre sen typ November förra året. Så är nog därför de också ger mig så lite

Det är för lite. Min dotter fick 15000 kr för ett ärr ovanför ögonbrynet som var ganska tunt.
Håller med, fick själv 12000:- för ett ärr som jag knappt själv ser, och det va på ett pekfinger…

Var f.ö 20 vid tillfället!

OCH TACK för ett svar. Har överklagat redan i Tisdags men får se vad de säger
Är inte kunde hos de längre sen typ November förra året. Så är nog därför de också ger mig så lite
Det förklarar nog saken, hur kan du söka ersättning från ett bolag du inte ens är kund hos ?

Anledningen till varför ersättningarna varierar är helt enkelt för att man är försäkrad upp till olika belopp. Även via samma bolag.

Vi fick ut 6000:- för ett ärr i ögonbrynet på sonen från Trygg-Hansa och det var ganska tunt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp