Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Förmånsbil vid löneutmätning – hur redovisa till Kronofogden?

Kort och gott. Jag har fått min arbetsbil som jag använder i tjänsten som förmånsbil men har även en pågående löneutmätning. Om någon är i en liknande situation, Hur redovisar jag denna förmån i mina utgifter hos KFM? Vill att allt skall vara rätt och riktigt.

Kort och gott. Jag har fått min arbetsbil som jag använder i tjänsten som förmånsbil men har även en pågående löneutmätning. Om någon är i en liknande situation, Hur redovisar jag denna förmån i mina utgifter hos KFM? Vill att allt skall vara rätt och riktigt.
Du meddelar bara KFM om du har förmånsvärde vad förmånsvärdet är. Så räknar dem ut ditt nya förbehållsbelopp.
Eventuellt får du göra en helt ny beräkning dock och komplettera med alla utgifter och inkomster om det var ett tag sedan detta gjordes senast.

Du meddelar bara KFM om du har förmånsvärde vad förmånsvärdet är. Så räknar dem ut ditt nya förbehållsbelopp.
Eventuellt får du göra en helt ny beräkning dock och komplettera med alla utgifter och inkomster om det var ett tag sedan detta gjordes senast.
Okej, endast förmånsvärdet som skall in på övrig information under utgifter/inkomster då. Var kanske inte svårare än så, skulle egentligen ringt KFM direkt men hade helt enkelt inte tiden med telefonkö idag, men här finns ju må ga som lever likadant som en annan. Gjorde en ny redogörelse i slutet av maj så blir väl en ny helredovisning först nästa år

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp