Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Förhandla fram lösning med långivare?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Doodles" data-source="post: 296839" data-attributes="member: 5712"><p>Vad har du för UC risk?</p><p>Jag lyckats få vända ekonomin med betydligt högre blanko och samma lön. Mén jag äger en fastighet.</p><p>Skulle rekommendera att ringa alla långivare om att få längre betalningstid och/eller betalningsfria månader och/eller frysta räntor. Jag fick av <a href="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/37" target="_blank">ikano</a> möjlighet att under 6 månader betala bara ränta a 730kr istället för hela månadskostnaden a 3990kr. Det hjälpte att släcka smålån. Gör allt du kan få att få till en bra UC. Sedan kan du få 2/3 bra samlingslån med bra ränta. Du bör kunna hamna på 10k/m för lånen på 1 milj. Bäst vore att få fram 2 lån med rak amortering. </p><p>Sedan bör du kunna spara undan några tusenlappar och rimligen kunna lösa allt inom 7/8 år. </p><p>Jag har nu 1,1 i blanko men fått bra villkor. Jag kommer att kunna spara 8000kr/m och inom 4 år bör jag kunnat betalat av allt. Med hjälp av investeringar och min nuvarande något högre lön 630k.</p><p>Har du många långivare?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Doodles, post: 296839, member: 5712"] Vad har du för UC risk? Jag lyckats få vända ekonomin med betydligt högre blanko och samma lön. Mén jag äger en fastighet. Skulle rekommendera att ringa alla långivare om att få längre betalningstid och/eller betalningsfria månader och/eller frysta räntor. Jag fick av [URL="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/37"]ikano[/URL] möjlighet att under 6 månader betala bara ränta a 730kr istället för hela månadskostnaden a 3990kr. Det hjälpte att släcka smålån. Gör allt du kan få att få till en bra UC. Sedan kan du få 2/3 bra samlingslån med bra ränta. Du bör kunna hamna på 10k/m för lånen på 1 milj. Bäst vore att få fram 2 lån med rak amortering. Sedan bör du kunna spara undan några tusenlappar och rimligen kunna lösa allt inom 7/8 år. Jag har nu 1,1 i blanko men fått bra villkor. Jag kommer att kunna spara 8000kr/m och inom 4 år bör jag kunnat betalat av allt. Med hjälp av investeringar och min nuvarande något högre lön 630k. Har du många långivare? [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Förhandla fram lösning med långivare?
Topp